Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Har sååå lyst på Bugaboo nå til nr3. Har ønsket meg denne siden førstemann, Men mannen har alltid overtalt meg til Å kjøpe en mer praktisk og allslags føre vogn hver gang fordi han mener Bugaboo kun er en sånn asfalt vogn... Vi bor nær skog og mark, så vi går noe i skogen på en veldig flott skogvei uten mye stein og dumper, men mannen mener vi må ha en skikkelig terrengvogn. Noen som har erfaringer med Bugaboo, og som har brukt den på forskjellig underlag......??? Kom gjerne også med andre positive el negative ting m vognen. Anonymous poster hash: 4bfe4...ee6
Bustetroll Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Jeg har lest veldig mye positivt om bugaboo buffalo.. "Det er den eneste vognen som er perfekt for ALT". Og den skal visst være god på all slags føre, også skog!
*Yuna* Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Går uten problemer På stor grus er det litt tungt.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Går uten problemer På stor grus er det litt tungt. Takk for svar begge to😉 Vi går for en Bugaboo og kjøper en brukt skogvogn og ikke Bugabooen funker. Vil helst ha Camelon ikke Buffalo, synes den blir litt stor og Tung.. Anonymous poster hash: 4bfe4...ee6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 med vinterhjul er cameleon som en vanlig firhjuling på skogsvei. De små hjulene kan være litt klønete på dårlig vei. anbefaler absolutt den vogna! Anonymous poster hash: a53a4...2e0
*Yuna* Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Du kommer ikke til å angre. Super vogn
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Hadde bugaboo med vinterhjul, og den funket supert i skogen og på vinterføre. Og bodde da et sted med ekstremt mye snø. Anonymous poster hash: a68c4...9a3
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Hadde bugaboo med vinterhjul, og den funket supert i skogen og på vinterføre. Og bodde da et sted med ekstremt mye snø. Anonymous poster hash: a68c4...9a3 Fantastisk å høre, og mannen er solgt👍 Så da blir det ut å kjøpe Bugaboo til uken, gleder meg somen liten unge😁 Anonymous poster hash: 4bfe4...ee6
oslofrk Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Camelon er helt topp første året! Eneste minus er litt lite lagringsplass under..
MTF Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Hadde bugaboo med vinterhjul, og den funket supert i skogen og på vinterføre. Og bodde da et sted med ekstremt mye snø. Anonymous poster hash: a68c4...9a3 Fantastisk å høre, og mannen er solgt Så da blir det ut å kjøpe Bugaboo til uken, gleder meg somen liten unge Anonymous poster hash: 4bfe4...ee6 Gratulerer med godt vognavalg :-) Hadde denne selv til minsta og elsket den vogna! :-) Syns den hadde mye bedre fremkommelighet med de små hjula enn jeg hadde trodd før jeg fikk den. Med vinterhjula er den jo komplett etter min mening;-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Jeg kan ikke annet enn å si at i skog, på sti, er det en helt håpløs vogn. Den beste vognen på sti og til fjellbruk er en smal joggevogn, feks EasyWalker classic. Jeg var barnevakt for ei lita snuppe i bugaboo cameleon her for en tid tilbake, og kunne ikke vente på å komme hjem til min egen smale med store gode hjul. Ikke minst betyr også vekt endel. Skogsvei sikkert ok hvis du vil, men på sti kreves det noe helt annet enn en bugaboo. Anonymous poster hash: aabbb...2dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå