Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Jeg har fått en hard kul på haka, trodde egentlig det var en underjordisk kvise, men den kjennes liksom hardere ut. Den er bevegelig, og gjør vondt om jeg tar på den. Kan dette være farlig? Noe jeg bør sjekke ut? Anonymous poster hash: cb32a...ae0
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Ingen? Anonymous poster hash: cb32a...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå