Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Kan angst vise seg i form av veldig vondt i magen og vedvarende kvalme? Forsøker å forstå meg selv ( ikke lett ) og om jeg egentlig har vondt i magen eller om jeg har en stor ekkel angstklump. Anonymous poster hash: cbf05...f89
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Dytter litt på denne Anonymous poster hash: cbf05...f89
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Det kan være det ja, men det er jo umulig å si om det ER det med så lite informasjon. Anonymous poster hash: f7432...9bd
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Jeg var konstant kvalm i 10 år, før jeg begynte å nøste opp i en dårlig barndom. Nå er jeg aldri kvalm lengre merkelig hvordan psykiske ting kan gi utslag fysisk. Så ja, det kan godt være angst eller spenning duger rundt og kjenner på. Det første som skjer når jeg ikke har det bra er at jeg blir kvalm. Anonymous poster hash: 0734c...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå