Gå til innhold

kino med en 2 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker kaptein sabeltann? Blir det litt for volsomt?

Anonymous poster hash: c4e87...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er alt for mye handling i Kaptein Sabeltannfilmen til at en 2 åring klarer å følge med hele filmen. I tillegg har filmen 7 årsgrense og da kan barn fra 4 år være med i følge av voksne, 2 åringer har ikke lov å se filmen i det hele tatt.

Hvis du skal gå på kino med en toåring, bør det være en kort film hvor handlingen i seg selv ikke er komplisert. Vi var med vår toåring og så Ole Brum for noen år siden og da måtte vi ha en liten pause i midten med løping i gangen utenfor, for å komme oss gjennom filmen (vi har også et eldre barn som ville se filmen, hvis ikke hadde vi nok ventet).

Anonymous poster hash: 37b2c...9a6
Skrevet

Jeg har vært på kino med toåringen flere ganger. Det går kjempefint. Men akkurat Sabeltann har jeg tenkt at vi ikke drar på, fordi det 7 års aldersgrense. Velg heller en annen film. :)

Skrevet

Ville kanskje valgt noe litt mindre intenst og skummelt. Mht om barnet har tålmodighet til en hel kinofilm, ville jeg sett an barnet. Vi hadde med vår datter på Karsten og Petra i vinter, rett før hun fylte to, og hun satt fjetret til skjermen hele filmen igjennom. Naboene hadde ei jente på samme alder, og måtte gå midtveis. Barn er forskjellige, særlig når de er så små.

Skrevet

Det er 7 års grense. Det betyr at du kan ta med en 4 åring...IKKE en 2 åring.

Anonymous poster hash: 0f247...16e
Gjest Julia1984
Skrevet

En 2 åring er for liten, både i forhold til filmens innhold og lengde. Ikke minst, dårlig gjort overfor de andre som har gledet seg til filmen. 2-åringen klarer neppe å sitte stille i halvannen time med en film som neppe fenger han/hun

Skrevet

Lag heller filmkveld hjemme enn så lenge.

Anonymous poster hash: 97907...4ce
Skrevet

Hadde med mi på kino fra hun var 2 og 1/2 år og det gikk fint (også på filmer med 7års-grense). Nå er hun 4 år og hun skal ikke få se Kaptein Sabeltann. Har hørt at den kan være noe skummel og voldsom. Så den får hun vente med å se til hun er eldre.

Anonymous poster hash: d8e26...04d
Skrevet

Ikke sabeltann. men prøv Karsten og Petra julefilmen når den kommer!

Anonymous poster hash: 0f446...79f

Skrevet

Takl for svar:-) drøyer det da..:-) hun er så opphengt i sabeltann var bare derfor jeg lurte:-)

Anonymous poster hash: c4e87...fb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...