Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Sjekker priser og synes alt ser så himla dyrt ut.. Har aldri bestilt sånn "stor" reise for hele familien. Vi er 2 voksne + 2 barn på 4 og 6. Vi må reise fra Evenes i Nord-Norge via Gardermoen og evt en flyplass til. 13-14 overnattinger. Jeg søkte på Expedia og de skal ha 33,000 for denne reisen. Høres det rimelig ut (og da mener jeg ikke rimelig som i billig , men som i den prisen man må belage seg på å betale)? Har noen tips til hvordan man bør gå fram for å bestille? Pakkereise eller ikke osv? Og så er det jo billetter til Disneyland, koster jo mange tusen, går det an å få de billigere? Takknemlig for svar. Vi må vel bestille snart for å få det billigst mulig... Anonymous poster hash: 72b81...69e
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 dytte litt... Anonymous poster hash: 72b81...69e
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Jeg synes ikke det hørtes så dyrt ut, om dere skal ha hotell. Ikke allverdens pr person pr natt om man tar flybilletter med i beregningen. Frankrike er ikke spesielt billig, men flybillettene kan kanskje fåes billigere om dere sjekker finn og billigselskapene? Anonymous poster hash: b4115...404
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Norwegian flyr til orley. De har og hatt noen pakketilbud med hotell. Det samme har SAS hatt. Så sjekk opp direkte med flyselskapene. Eventuelt så kan du sjekke på parken sine nettsider. Der får du bestilt biletter på forhånd og de kan operere med pakketilbud iform av hotell og inngang. Da finner du bare rimelige flybilletter utenom. Når det gjelder flyplass så er det uvesentlig hvilken du reiser til. Det er ca lik avstand fra begge. Når det gjelder hotellene så går der shuttle buss fra de fleste hotellene i området til parken. De går flere ganger i timen så du treng ikke å bo på hotellene som ligger i parken for lett å komme til og fra. Nå husker ikke jeg hva hotellet vårt hette, men her hadde familierommet en veldig fin køyseng for barna med høye kanter som hadde et forhenge vi kunne dra for når de skulle sove. Dette var gull for oss foreldrene som ikke ønsket å sove i 20-21 tiden. Så sjekk bildene for rommene før dere bestiller. Det er veldig mye bra og familievennlig rundt der... Anonymous poster hash: db0f8...737
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Tusen takk for tips! Tenker vi blir sittende noen timer å surfe før vi bestiller. Men lønner det seg å velge leilighet fremfor hotell? Er det dyrt å spise i Frankrike? Jeg er helt blank på utenlandsreise og sånt, vi er ikke så reisevant Hehe.... Anonymous poster hash: 72b81...69e
Honningmelon Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Når skal dere reise og hvor lenge skal dere være?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Reisen er 14-dager, ca en uke på hver side av juni og juli Anonymous poster hash: 72b81...69e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå