Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Min jente har snart bursdag og da er det tid for bursdagsbesøk, hun går på en 3-6 års avdeling. Hun blir 5 og de er bare 4 stk født i 09. Er det da "lov" å bare invitere 4 og 5 åringene? Vil ikke ha bare jentene på avdelingen for hun leker mest med guttene så blir feil å ikke invitere bestevennene hennes Anonymous poster hash: 62c18...7dd
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Kommer litt an på hvor mange 3-åringer det er på avdelingen. Anonymous poster hash: 63c63...583
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Jeg har en 3-åring og hadde ikke reagert på det, så lenge ingen av 3-åringene er invitert. Han har veldig lite med 5-åringene å gjøre og hadde ikke savnet en invitasjon. Han fyller 4 før nytt barnehageår begynner, og jeg lurer på å invitere hans kull og kullet over, altså ikke de eldste. Bestevennen er jente, så kjønnsdeling er ikke aktuelt her heller. Anonymous poster hash: c3cb3...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå