Iselilja Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Glemte å legge ertene i vann i går. Bløtla dem i morges. Hvor mange timer må de stå? Det er vanlige gule erter. Fikk ikke tak i svineknoke, jeg kan vel bruke røkt svinekam i stedet?
Maleficent Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Jo kortere ertene ligger i bløt jo lenger bør de kokes. Svinekam går greit det
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 I hvert fall seks timer, vil jeg tro. Røkt svinekam går nok like bra. Bare pass på trekketiden. Fikk du ikke tak i knoke? Det flommer jo over på Kiwi og Rema. 😊 Anonymous poster hash: 4069e...524
Iselilja Skrevet 28. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2014 I hvert fall seks timer, vil jeg tro. Røkt svinekam går nok like bra. Bare pass på trekketiden. Fikk du ikke tak i knoke? Det flommer jo over på Kiwi og Rema. 😊 Anonymous poster hash: 4069e...524 Ja, det er pussig. Rema hadde bare ferdigkokt. Takk for svar begge to. Rekker fint å la ertene ligge åtte timer, så da går det bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå