Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Har en voksen katt, jeg fikk henne for 1,5 år siden av en kollega der hvor jeg bodde før jeg flytta inn med kjæresten. Hun har alltid likt å være ute, hun er inne for mat og litt kos, så vil hun ut igjen. På vinteren hater hun derimot å gå ut såklart. I uvær, regn/storm kommer hun også inn. Igår sa samboeren at han syntes vi kanskje burde gi henne vekk fordi han syns hun er så mye ute, og mente det var fordi katten synes hun ikke har det bra nok her hjemme! Vi fikk baby for 6 mnd siden, katta får såklart litt mindre oppmerksomhet enn før, men femåringen elsker henne og liker og leke med henne. Det er da normalt at en katt er mye ute..? Vi bor på landet, hun kan gå fritt her ute, er mye skog og gress utfor her. Og andre katter i nabolaget. Reiser vi vekk en helg eller så er det svigers som passer henne. De er rett i nabohuset i helgene, gir henne mat og slipper henne inn der om natta hvis vi er bortreist. Katter er da relativt selvstendige dyr? Anonymous poster hash: 03b59...269
Superdolly Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Høres ut som han leter etter en unnskyldning for å bli kvitt katten. Det du beskriver er helt normalt for katter. Min er også sånn.
Collette Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Det høres ut som en katt som lever det perfekte katteliv. 😀 Tror den stortrives.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Takk :-) Han er veldig kattekjær, tror egentlig ikke han hadde hatt samvittighet til å gi henne vekk sånn egentlig.. hun har vært utrolig mye ute de siste dagene, og han ble litt oppgitt når jeg slapp henne ut igjen igår kveld, hun ville bare spise også ut igjen. Nå er hun inne og sover her i stolen da, jeg tror hvertfall ikke hun mistrives!! Anonymous poster hash: 03b59...269
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Slik er min katt også Anonymous poster hash: 33ecc...aab
Gjest gangstersquad Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Tror heller han ikke vil ha katt.
FrkKværner Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Høres ut som min katt også. Dette er helt normal oppførsel fra en katt å i mine øyne ingen grunn til å gi den bort. Høres ut som om katten trives godt hos dere 😊. Klart det er mer spennende for katten å gå ute på tur i skogen en sommerdag enn å ligge på sofaen 😊
Elza Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Samboeren din vil ikke ha katt, men vil ikke/tør ikke si det rett ut. Er helt normalt at en katt er mer ute enn inne når været tillater det. De er rovdyr som helst vil være ute å jakte, ikke ligge på sofaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå