Gå til innhold

Tannlege på avbetaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dessverre en skoletannlege som har ødelagt noen av tennene mine, og det får nok en gang jeg og lommeboken min svi for....Har to tenner som må rotfylles på nytt, hvor den ene må ha krone på stift (gamle kronen falt ut for 3.gang) og den andre en vanlig krone. Har allerede brukt 4000,- noe som er helt greit, men det som gjenstår kommer på mellom 25.000,- og 30.000,-. Har fått tilbud om å ta det på avbetaling, men hvor mye må jeg beregne å betale hver måned?

Har en tann til som må rotfylles, men den tror jeg at jeg venter med :P

Anonymous poster hash: cc08f...80f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har tatt det på avbetaling?

Skrevet

Hva har du fått av lengde på avbetalingen da? Over hvor lang tid? 1 år? 2 år? 4 år? Er vel bare å regne ut ifra den tiden du har valgt eller tannlegen? Og ca samme sum hver måned.

Skrevet

Har ikke fått beskjed om annet enn at jeg kan få det på avbetaling, så det er derfor jeg lurer på hva som er vanlig :) Har aldri hatt noe på avbetaling i hele mitt liv bortsett fra huslånet og studielånet ;)

Skrevet

:)

Skrevet

Husk og før det opp i sjølmeldingen. Kan få trekt av på årsoppgjøret.

Anonymous poster hash: 6fc73...378

Skrevet

Husk og før det opp i sjølmeldingen. Kan få trekt av på årsoppgjøret.Anonymous poster hash: 6fc73...378

Kan man få fratrekk for tannlege uten at en har en spesiell tannsykdom?

Skrevet

Jeg betaler 1000 i mnd, du må nesten bare komme med et forslag på hva du kan betale..

Anonymous poster hash: 756ea...e79
Skrevet

Jeg betaler 1000 i mnd, du må nesten bare komme med et forslag på hva du kan betale.. Anonymous poster hash: 756ea...e79

Takk, da gjør jeg det. Var bare usikker på om det var et minstebeløp jeg måtte betale, litt for mye med f.eks. 5000,- i måneden mens 2.500,- er helt greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...