Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Min bestevennIne er gravid. Det ble laget Babyshower for henne, dette oppdaget jeg på Facebook. Jeg føler meg utenfor og glemt. Overreagerer jeg?? Anonymous poster hash: edb4e...9d0
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Det kan jo hende at den personen som sto for arrangementet ikke viste at dere var gode venner? Her arrangerte f.eks søstern min babyshower for meg og da hadde hun ikke invitert noen gode venninner av meg fordi hun ikke viste om dem. De er to gamle universitetsvenner av meg som aldri har møtt min andre vennegjeng, og det er ikke så ofte jeg snakker om dem til familien. Hvis jeg hadde vært deg ville jeg snakket med henne om det, eller bare latt det gå. Ville hvertfall ikke tatt meg perosnlig nær av det. Anonymous poster hash: cf191...1d4
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 De som arrangerte vet at jeg var forlover for den gravide Anonymous poster hash: edb4e...9d0
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Ingen flere innspill? Anonymous poster hash: edb4e...9d0
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Nei du overreagerer ikke. Men det er ikke venninnen din som har arrangert, så ikke la følelsene dine gå utover henne. Snakk med henne, hør om det var en fin babyshower. Kanskje lurer hun på hvorfor du ikke var der, og da får du si som sant er at du ikke var invitert. Anonymous poster hash: 838e6...0e0
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Bestevenninnen min også fikk babyshower uten at jeg ble med. Men det var pga at de på jobben hennes arrangerte kun for de. Gjorde meg ingenting. Anonymous poster hash: 16671...af3
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Nei du overreagerer ikke. Men det er ikke venninnen din som har arrangert, så ikke la følelsene dine gå utover henne. Snakk med henne, hør om det var en fin babyshower. Kanskje lurer hun på hvorfor du ikke var der, og da får du si som sant er at du ikke var invitert. Anonymous poster hash: 838e6...0e0 Glemte å si at hvis du vet hvem som arrangerte kan du jo spørre dem hvorfor du ikke ble invitert. Anonymous poster hash: 838e6...0e0
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Spør den som arrangerte. Det er ikke bestevenninnens skyld i allefall. Helt ærlig så forstår jeg ikke problemet. La oss nå si at andre venner av DIN bestevenninne ikke liker deg og ikke vil ha deg med. Det er jo ikke ditt problem at de er ufine? Rist det av deg. Anonymous poster hash: be54d...abb
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Jeg arrangerte for en venninne. Spurte søsteren og mannen hennes for hjelp. Mannen ramset opp minst 40stk, og vi valgte derfor å utelukke jobben. Hun har mange gode venner der, men ingen av oss hadde plass til over 40stk. Anonymous poster hash: 0717f...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå