Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Vet dere noe om når dere sånn ca kan forvente å få den levert? Anonymous poster hash: 44878...6a9
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Forespeilet rundt nyttår. Men jeg blir ikke overrasket dersom det tar lenger tid. Vi skal ha med varmepumpe. Vi bestilte for 2-3 uker siden. Anonymous poster hash: a5ccd...cc4
Tjofsen Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Bestilte i begynnelsen av måneden. Får den i februar/mars. Leser på elbilforum at leveringstidene varierer, noe jeg synes er snodig. Ville kontaktet forhandler og forhørt meg om leveringstid.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Bestilte i begynnelsen av måneden. Får den i februar/mars. Leser på elbilforum at leveringstidene varierer, noe jeg synes er snodig. Ville kontaktet forhandler og forhørt meg om leveringstid. Det er dette jeg funderer over, hvorfor det er så forskjellig om hvor lang tid det tar. Vi bestilte i slutten av aug og fikk beskjed nå om at den kommer i desember. (Bestilte med varmepumpe, noe som ikke skal ha noe å si, de kommer ikke raskere uten) Anonymous poster hash: 44878...6a9
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Bestilte i begynnelsen av måneden. Får den i februar/mars. Leser på elbilforum at leveringstidene varierer, noe jeg synes er snodig. Ville kontaktet forhandler og forhørt meg om leveringstid. Det er dette jeg funderer over, hvorfor det er så forskjellig om hvor lang tid det tar. Vi bestilte i slutten av aug og fikk beskjed nå om at den kommer i desember. (Bestilte med varmepumpe, noe som ikke skal ha noe å si, de kommer ikke raskere uten)Anonymous poster hash: 44878...6a9 Hver forhandler har sin kvote. Så bestiller du hos en stor en har den fler bestillinger og lengre ventetid. Vi dro til en avsides en da vi skulle ha vår el-bil og halverte ventetiden. Anonymous poster hash: 457a1...4ea
Tjofsen Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Skulle gått til en annen forhandler da. Dere som får den raskt, hvor har dere bestilt?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Skulle gått til en annen forhandler da. Dere som får den raskt, hvor har dere bestilt? Vi bestilte midt i storbyen. Hi Anonymous poster hash: 44878...6a9
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Har dere sjekket for muligheten til hurtiglading rundt der dere bor? Jeg har bare hørt at det er så utrolig få hurtigladestasjoner for egolf... Anonymous poster hash: 6377f...09d
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #10 Skrevet 28. september 2014 Jeg signerte kjøpekontrakt forrige uke, får bilen i slutten av uka som kommer tydeligvis vært heldig Anonymous poster hash: 0adcb...a51
Tjofsen Skrevet 28. september 2014 #11 Skrevet 28. september 2014 Har dere sjekket for muligheten til hurtiglading rundt der dere bor? Jeg har bare hørt at det er så utrolig få hurtigladestasjoner for egolf... Anonymous poster hash: 6377f...09d Regner med at mulighetene for hurtiglading blir bedre med tiden. Selv har jeg ikke behov for det. Har tre mil hver vei til jobb så det burde ikke være noe problem.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #12 Skrevet 28. september 2014 Hurtigladerne her omkring passer heller ikke til golf, men vi kommer til å lade den hjemme og på mannens jobb. Men det er jo teit at ikke laderne kan passe alle el-biler. Anonymous poster hash: a5ccd...cc4
Tjofsen Skrevet 28. september 2014 #13 Skrevet 28. september 2014 Jeg signerte kjøpekontrakt forrige uke, får bilen i slutten av uka som kommer tydeligvis vært heldig Anonymous poster hash: 0adcb...a51 Kanskje du har vært heldig og fått tilslag på en avbestilt bil? Hvor i landet har du bestilt?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #14 Skrevet 30. september 2014 Hurtigladerne her omkring passer heller ikke til golf, men vi kommer til å lade den hjemme og på mannens jobb. Men det er jo teit at ikke laderne kan passe alle el-biler. Anonymous poster hash: a5ccd...cc4 Det positive er jo at e-golfen sin lader er den som blir standard Men hurtiglader er noe som skader mye over tid, altså ikke sunt å bruke for mye av. Bedre med skånsom lader som bruker ca 8timer. HI Anonymous poster hash: 44878...6a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå