Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Tatt prøve av en føflekk, når kan man regne med å få svar? Føflekken satt på leggen, og den klødde og vokste. Hudlegen mente det var faresignal. Ike hørt noe, 5 uker siden. Tolke det positivt? Anonymous poster hash: 93dbe...cc0
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Da ville jeg tolket det som positivt ja Anonymous poster hash: b2e98...2bb
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Ta kontakt med legen for sikkkerhets skyld. Vet om en som ikke fikk svar fra legen selv om det var kreft, dette ble ikke oppdaget før føflekken kom tilbake og han på nytt tok kontakt med legen. Anonymous poster hash: 12dba...0fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå