Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Er 40 år, har to voksne jenter på 18 og 19 år, har nå også fått en jente på 1år. Mandag-fredag står han opp samme tid som meg (mor) kl 0540, i helgene pleier vi å stå opp en dag hver tidlig. I dag skulle han ha sovet lenge men fordi jeg ble syk avtalte vi at han skulle stå opp i dag. Jenta vår er også syk, så det er jeg som har tatt meg av den feber-forkjølte-ungen i natt. Kl 7 våknet hun, blid og fornøyd for en ny dag. Mannen ble sint fordi jeg vekkte han og nektet å stå opp nå. Han hentet melk på flaske (hva?!?) og ga jenta vår ipaden, i stedet for å stå opp å spise frokost. Kjenner jeg egentlig har lyst å stå opp med barnet, selv om jeg trenger å hvile mye selv nå. Hva synes du om far her? Anonymous poster hash: 8fd11...5d2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 At han er en lat slabbedask som setter seg selv før barnet og sin syke kone. Anonymous poster hash: 6a726...8d3
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Ser ikke problemet. Jenta er fornøyd og har sikkert behov for å slappe av ekstra i senga når hun er syk. Anonymous poster hash: fd5c9...0da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå