Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Jeg er i en situasjon der et nært familiemedlem har fått barnevernet på nakken. Det har blitt sendt inn en anonym bekymringsmelding, Og jeg blir mistenkt for å ha kontaktet dem. Noe jeg ikke har. Jeg har blitt kuttet ut av familien og de nekter å tro at det ikke er meg. Hva kan jeg gjøre for å få dette oppklart? Kan jeg kontakte barnevernet for å få dem til å oppklare at det ikke er jeg som har sendt inn meldingen? Jeg tror de vet hvem som har gjort det. det har gått så langt at jeg har fått trusler om hevn i fra faren til dette barnet. Anonymous poster hash: 16442...f62
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Legg dette fram til barnevernet om situasjonen. Og spørr familiemedlemmer som stenger deg ute. Kva gjør du om dette ikkje er eg som står bak ? Anonymous poster hash: 2d98e...494
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Barnevernet kan verken bekrefte eller avkrefte hvem som står bak en anonym melding. Du får anmelde folka til politiet om det blir for ille. Anonymous poster hash: 99484...0cd
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Om du går til barnevernet og forteller om hevntrusler fra far gir ikke det noe godt bilde av familien.om du mener foreldrene gjør en god jobb med barna bør du ikke gjøre det. Anonymous poster hash: 7dd9b...017
Sint naken biltyv Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Om du går til barnevernet og forteller om hevntrusler fra far gir ikke det noe godt bilde av familien.om du mener foreldrene gjør en god jobb med barna bør du ikke gjøre det. Anonymous poster hash: 7dd9b...017 Trusler viset vel nettopp at de som familie trenger hjelp!!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Det er noe som skurrer for meg her. Det må være en grunn til det når NÆR familie utpeker akkurat DEG? Og i tillegg kutter deg ut? Anonymous poster hash: ceaa1...95f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå