Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen tilsier er jeg nysgjerrig på om jeg er gravid.

For 1 1/2 måned siden hadde jeg samleie og tok angrepille pga. kraftig diaré. Bekymret i nesten 3 uker ventet jeg på mens, uten å ha samleie, og den kom heldigvis. På dette p-pille brettet har jeg tatt pillene jevnlig uten komplikasjoner, men er nå på tredje dag uten mens. De siste dagene har jeg opplevd kvalme, noe jeg håper er en innbilning siden det teknisk sett ikke skal være mulig å oppleve morgenkvalme ennå hvis jeg har blitt gravid de tre siste ukene. Trolig er det bare påtenkt kvalme pga. stress ift. graviditet. 

I ventingen på mens leste jeg litt rundt på nettet og fant blant annet ut at man kan ha mens selv om man er gravid. Hvor ofte skjer dette? Og kan jeg da være langt mer på vei enn jeg tror? Bekymra som faen venter jeg på at mandagen skal komme sånn at jeg får tatt en test. 

Anonymous poster hash: e6130...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du er gravid.

Syklusen din ble nok bare litt forvirra og trenger tid på stabilisere seg igjen.

Anonymous poster hash: 1e26a...0b2

Skrevet

Som tittelen tilsier er jeg nysgjerrig på om jeg er gravid.

For 1 1/2 måned siden hadde jeg samleie og tok angrepille pga. kraftig diaré. Bekymret i nesten 3 uker ventet jeg på mens, uten å ha samleie, og den kom heldigvis. På dette p-pille brettet har jeg tatt pillene jevnlig uten komplikasjoner, men er nå på tredje dag uten mens. De siste dagene har jeg opplevd kvalme, noe jeg håper er en innbilning siden det teknisk sett ikke skal være mulig å oppleve morgenkvalme ennå hvis jeg har blitt gravid de tre siste ukene. Trolig er det bare påtenkt kvalme pga. stress ift. graviditet.

I ventingen på mens leste jeg litt rundt på nettet og fant blant annet ut at man kan ha mens selv om man er gravid. Hvor ofte skjer dette? Og kan jeg da være langt mer på vei enn jeg tror? Bekymra som faen venter jeg på at mandagen skal komme sånn at jeg får tatt en test.

Du kan få mye Hormonforstyrrelser om du går på pilla og i tillegg tar angrepille.

Det er nok ikkeen smart kombinasjon.

Du er nok ikke gravid

Anonymous poster hash: c4ffc...478

Gjest gangstersquad
Skrevet (endret)

Innbilt svangerskap? Jeg tror ikke du er gravid. Uansett, den eneste måten å finne det ut på er å ta en test. Disse får du kjøpt billig på nett.

Endret av gangstersquad
Skrevet

Takk for svar! Fikk mensen i morges, men er fortsatt kvalm og stresser derfor altfor mye. Hvor sikre pleier testene å være?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...