Gå til innhold

Står du opp for å tisse om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når startet du og hvor ofte?

Har hatt en diskusjon med ei venninne som mener det er helt normalt at kvinner fra 30-35 må på do ila natten, mens jeg mener det er noe eldre menn,60+, må gjøre.

Anonymous poster hash: 137b6...57d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Og jeg hater det :( men er snart ferdig med det, 10 uker igjen som gravid ;)

Anonymous poster hash: 43c9d...439

Skrevet

Nei. Er jeg først kommet meg i seng blir jeg der. Og jeg er både fryktelig gammel og fryktelig gravid. 

Skrevet

Ja

Har baby på 1 mnd.

Som gravid gikk jeg ofte på do.

Er jeg på fest må jeg ofte på do tror jeg. Årevis siden sist fest:)

Nå en gang per natt ca...

Tror jeg er klar for gamlehjemmet egentligzzzzzz

Skrevet

Nei.

Er 40 år og tisser ikke om natta.

Anonymous poster hash: f9919...ce5

Skrevet

Nei. Man skal ikke trenge å stå opp om natten for å tisse.

Akupunktur kan få slutt på nattetissing for dere som plages med det :)

Anonymous poster hash: 114a5...252
Skrevet

Ja, men det kommer an på hvor mye, hva og når jeg har drukket ila dagen. En halvliter med brus kl 20 må nok ut før jeg våkner om morgenen.

Skrevet

2 ganger i uka kanskje, særlig om jeg drikker te før jeg legger meg. Er 35.

Skrevet

Hver natt. Dette er medisiner sin feil. Men jeg må ta de. Så da går jeg på do da...

Skrevet

Når startet du og hvor ofte?

Har hatt en diskusjon med ei venninne som mener det er helt normalt at kvinner fra 30-35 må på do ila natten, mens jeg mener det er noe eldre menn,60+, må gjøre.

Anonymous poster hash: 137b6...57d

Tror det er en vanesak og har mye med psyken å gjøre. Jeg gikk faktisk til legen fordi jeg bestandig måtte på do, og legen ga meg et kjempetips: "når du kjenner du må, vent en halv time med å gå på do." Jeg gjorde det. Men i løpet av halvtimen glemte jeg at jeg måtte tisse og plutselig gikk det tre timer til. Helt sykt at et problem jeg hadde slitt sånn med kunne løses så enkelt :)

Anonymous poster hash: a3d9a...204

Skrevet

Nei. Jeg er 38 og har gjort det i starten og slutten av alle tre svangerskapene, men ellers så sover jeg om natten.

Anonymous poster hash: 61776...de5

Skrevet (endret)

Ja, jeg er oppe nesten hver natt for å tisse, både nå mens jeg er gravid og før jeg ble gravid. Husker ikke når det begynte, men mange år siden i alle fall. 1-2 ganger som oftest. 

Er 30 nå forresten.

Endret av Salla
Skrevet

Jeg er 19 år. og nå går jeg sikkert på do 6 ganger om natten, men er og 8 dager til termin, så det er ikke så gale sånn sett, så reagerer ikke så mye på det.
Men ca hele livet mitt, har jeg kanskje måtte stå opp en gang for natten for å gå på do. Har kanskje gått netter der jeg ikke går. Men jeg ser faktisk ikke på det som noe problem i det merkelig nok...men spørs egentlig hvor mye jeg har drukket før jeg legger meg :) Men tror det bare har med psyken å gjøre. Kunne sikkert holdt meg til dagen etter og :)

Anonymous poster hash: f62ad...2ca
Skrevet

Nei, går så og si aldri på do på natta. Våknet i natt da, men det er vel mer fordi det er 3 tenåringer her i natt, og det var så stille da jeg våknet, så måtte bare sjekke at de var her. Noe de var. Og nå får ikke jeg sove igjen.

Anonymous poster hash: 7b448...441
Skrevet

Er på do hver natt. En gang. Derfor er jeg våken nå. Begynte i mitt første svangerskap. Går på do og ser til at barna har dyne på seg før jeg legger meg igjen. Håper det går over en dag.

Skrevet

Har nettopp vært oppe på do, men som mange andre her så har det sammenheng med at jeg bare har uker igjen til termin. :)

Ellers er det sjeldent jeg må, jeg ooorker ikke forlate den gode, varme dyna om jeg ikke virkelig må. :)

Er 30.

Skrevet

24 dager til termin. Oppe nesten hver natt. Noen ganger ikke før på morgenkvisten. Var slik forrige svangerskap også. Gikk over når ungen kom ut.

Anonymous poster hash: 7a118...d76

Skrevet

Pga graviditeten. Er sykt irriterende, vil jo helst sove..

Anonymous poster hash: 9396a...3c2

Skrevet

Nei, ikke når jeg har vært gravid en gang.
Fornøyd med det.

Skrevet

Er på do hver natt. En gang. Derfor er jeg våken nå. Begynte i mitt første svangerskap. Går på do og ser til at barna har dyne på seg før jeg legger meg igjen. Håper det går over en dag.

Samme her. Tisse, sjekke dyner, sove😊

Skrevet

Utanom graviditetar går eg sjelden på do om natta.  Eg er 43 år.

Anonymous poster hash: c7e8e...4b1
Skrevet

Ja,alltid:( selv som barn. Helt håpløst... Kan man ha liten blære?;-P

Anonymous poster hash: fa549...06f

Skrevet

Ja,alltid:( selv som barn. Helt håpløst... Kan man ha liten blære?;-P

Anonymous poster hash: fa549...06f

Du kan ha liten blære, og denne kan du trene opp med å vente litt hver gang du må tisse. 

Står opp om natten noen få ganger i løpet av året, da har jeg drukket for mye.

Skrevet

Det hender, men ikke ofte. Er 27 år.

Anonymous poster hash: ac3ab...c26

Skrevet

Nei, 35 år.

Anonymous poster hash: 8d6af...ef4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...