Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 hvordan regner man ut selv hvor mye man vil få i foreldrepenger? Kan ikke bruke foreldrepengeveilederen da jeg har gått på dagpenger til nå. Finnes ingen kategori for *dagpenger* *uten jobb* Anonymous poster hash: 838c8...fa6
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 hvordan regner man ut selv hvor mye man vil få i foreldrepenger? Kan ikke bruke foreldrepengeveilederen da jeg har gått på dagpenger til nå. Finnes ingen kategori for *dagpenger* *uten jobb* Anonymous poster hash: 838c8...fa6 Går du på dagpenger i opptjeningsperioden vil det regnes ut et gjennomsnitt fra de beste 6 av 10 månedene, evt et snitt fra inntekten din de siste 3 årene. TROR jeg! Det som gir best grunnlag. De har egen fb-sid, nav altså. Var selv tilkallingsvikar før fødsel, en evig papirmølje. Greide å opparbeide meg 20 000 kr i nettolønn anyway Anonymous poster hash: 68c38...e08
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 hvordan regner man ut selv hvor mye man vil få i foreldrepenger? Kan ikke bruke foreldrepengeveilederen da jeg har gått på dagpenger til nå. Finnes ingen kategori for *dagpenger* *uten jobb* Anonymous poster hash: 838c8...fa6 Går du på dagpenger i opptjeningsperioden vil det regnes ut et gjennomsnitt fra de beste 6 av 10 månedene, evt et snitt fra inntekten din de siste 3 årene. TROR jeg! Det som gir best grunnlag. De har egen fb-sid, nav altså. Var selv tilkallingsvikar før fødsel, en evig papirmølje. Greide å opparbeide meg 20 000 kr i nettolønn anyway Anonymous poster hash: 68c38...e08 oi, håper du har rett da blir jeg veldig glad! Anonymous poster hash: 838c8...fa6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 hvordan regner man ut selv hvor mye man vil få i foreldrepenger? Kan ikke bruke foreldrepengeveilederen da jeg har gått på dagpenger til nå. Finnes ingen kategori for *dagpenger* *uten jobb* Anonymous poster hash: 838c8...fa6 Går du på dagpenger i opptjeningsperioden vil det regnes ut et gjennomsnitt fra de beste 6 av 10 månedene, evt et snitt fra inntekten din de siste 3 årene. TROR jeg! Det som gir best grunnlag. De har egen fb-sid, nav altså. Var selv tilkallingsvikar før fødsel, en evig papirmølje. Greide å opparbeide meg 20 000 kr i nettolønn anyway Anonymous poster hash: 68c38...e08 oi, håper du har rett da blir jeg veldig glad! Anonymous poster hash: 838c8...fa6 "Hvis du er arbeidsledig og mottar dagpenger, er beregningsgrunnlaget for foreldrepengene lik det du får utbetalt i dagpenger. For gravide kvinner som er helt eller delvis arbeidsledige og mottar dagpenger, kan grunnlaget for beregningen av foreldrepengene fastsettes etter inntekten i de beste seks månedene av de siste ti månedene før stønadsperioden starter hvis det er mest gunstig" Kopiert fra nav sine sider. Anonymous poster hash: 68c38...e08
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 hvordan regner man ut selv hvor mye man vil få i foreldrepenger? Kan ikke bruke foreldrepengeveilederen da jeg har gått på dagpenger til nå. Finnes ingen kategori for *dagpenger* *uten jobb* Anonymous poster hash: 838c8...fa6 Går du på dagpenger i opptjeningsperioden vil det regnes ut et gjennomsnitt fra de beste 6 av 10 månedene, evt et snitt fra inntekten din de siste 3 årene. TROR jeg! Det som gir best grunnlag. De har egen fb-sid, nav altså. Var selv tilkallingsvikar før fødsel, en evig papirmølje. Greide å opparbeide meg 20 000 kr i nettolønn anyway Anonymous poster hash: 68c38...e08 oi, håper du har rett da blir jeg veldig glad! Anonymous poster hash: 838c8...fa6 "Hvis du er arbeidsledig og mottar dagpenger, er beregningsgrunnlaget for foreldrepengene lik det du får utbetalt i dagpenger. For gravide kvinner som er helt eller delvis arbeidsledige og mottar dagpenger, kan grunnlaget for beregningen av foreldrepengene fastsettes etter inntekten i de beste seks månedene av de siste ti månedene før stønadsperioden starter hvis det er mest gunstig" Kopiert fra nav sine sider. Anonymous poster hash: 68c38...e08 hvordan regner man ut selv hvor mye man vil få i foreldrepenger? Kan ikke bruke foreldrepengeveilederen da jeg har gått på dagpenger til nå. Finnes ingen kategori for *dagpenger* *uten jobb* Anonymous poster hash: 838c8...fa6 Går du på dagpenger i opptjeningsperioden vil det regnes ut et gjennomsnitt fra de beste 6 av 10 månedene, evt et snitt fra inntekten din de siste 3 årene. TROR jeg! Det som gir best grunnlag. De har egen fb-sid, nav altså. Var selv tilkallingsvikar før fødsel, en evig papirmølje. Greide å opparbeide meg 20 000 kr i nettolønn anyway Anonymous poster hash: 68c38...e08 oi, håper du har rett da blir jeg veldig glad! Anonymous poster hash: 838c8...fa6 "Hvis du er arbeidsledig og mottar dagpenger, er beregningsgrunnlaget for foreldrepengene lik det du får utbetalt i dagpenger. For gravide kvinner som er helt eller delvis arbeidsledige og mottar dagpenger, kan grunnlaget for beregningen av foreldrepengene fastsettes etter inntekten i de beste seks månedene av de siste ti månedene før stønadsperioden starter hvis det er mest gunstig" Kopiert fra nav sine sider. Anonymous poster hash: 68c38...e08 Utgangspunktet for beregningen er den inntekten du har når stønadsperioden din starter. Arbeidsgiver må dokumentere inntekten din ved å fylle ut og sende inntektsopplysningsskjema NAV 08-30.01 til NAV. Vi sammenligner denne inntekten med gjennomsnittet av den pensjonsgivende inntekten din de tre siste årene. Vi legger vekt på opplysninger om arbeidssituasjonen din på søknadstidspunktet og vurderer om den nåværende inntekten eller gjennomsnittet av den pensjonsgivende inntekten de tre siste årene skal legges til grunn ved fastsettelsen av grunnlaget for beregningen av foreldrepengene. og dette! Anonymous poster hash: 68c38...e08
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 hvordan regner man ut selv hvor mye man vil få i foreldrepenger? Kan ikke bruke foreldrepengeveilederen da jeg har gått på dagpenger til nå. Finnes ingen kategori for *dagpenger* *uten jobb* Anonymous poster hash: 838c8...fa6 Går du på dagpenger i opptjeningsperioden vil det regnes ut et gjennomsnitt fra de beste 6 av 10 månedene, evt et snitt fra inntekten din de siste 3 årene. TROR jeg! Det som gir best grunnlag. De har egen fb-sid, nav altså. Var selv tilkallingsvikar før fødsel, en evig papirmølje. Greide å opparbeide meg 20 000 kr i nettolønn anyway Anonymous poster hash: 68c38...e08 oi, håper du har rett da blir jeg veldig glad! Anonymous poster hash: 838c8...fa6 "Hvis du er arbeidsledig og mottar dagpenger, er beregningsgrunnlaget for foreldrepengene lik det du får utbetalt i dagpenger. For gravide kvinner som er helt eller delvis arbeidsledige og mottar dagpenger, kan grunnlaget for beregningen av foreldrepengene fastsettes etter inntekten i de beste seks månedene av de siste ti månedene før stønadsperioden starter hvis det er mest gunstig" Kopiert fra nav sine sider. Anonymous poster hash: 68c38...e08 hvordan regner man ut selv hvor mye man vil få i foreldrepenger? Kan ikke bruke foreldrepengeveilederen da jeg har gått på dagpenger til nå. Finnes ingen kategori for *dagpenger* *uten jobb* Anonymous poster hash: 838c8...fa6 Går du på dagpenger i opptjeningsperioden vil det regnes ut et gjennomsnitt fra de beste 6 av 10 månedene, evt et snitt fra inntekten din de siste 3 årene. TROR jeg! Det som gir best grunnlag. De har egen fb-sid, nav altså. Var selv tilkallingsvikar før fødsel, en evig papirmølje. Greide å opparbeide meg 20 000 kr i nettolønn anyway Anonymous poster hash: 68c38...e08 oi, håper du har rett da blir jeg veldig glad! Anonymous poster hash: 838c8...fa6 "Hvis du er arbeidsledig og mottar dagpenger, er beregningsgrunnlaget for foreldrepengene lik det du får utbetalt i dagpenger. For gravide kvinner som er helt eller delvis arbeidsledige og mottar dagpenger, kan grunnlaget for beregningen av foreldrepengene fastsettes etter inntekten i de beste seks månedene av de siste ti månedene før stønadsperioden starter hvis det er mest gunstig" Kopiert fra nav sine sider. Anonymous poster hash: 68c38...e08 Utgangspunktet for beregningen er den inntekten du har når stønadsperioden din starter. Arbeidsgiver må dokumentere inntekten din ved å fylle ut og sende inntektsopplysningsskjema NAV 08-30.01 til NAV. Vi sammenligner denne inntekten med gjennomsnittet av den pensjonsgivende inntekten din de tre siste årene. Vi legger vekt på opplysninger om arbeidssituasjonen din på søknadstidspunktet og vurderer om den nåværende inntekten eller gjennomsnittet av den pensjonsgivende inntekten de tre siste årene skal legges til grunn ved fastsettelsen av grunnlaget for beregningen av foreldrepengene. og dette! Anonymous poster hash: 68c38...e08 Har ikke sendt inn noe fra arbeidsgiver jeg Kan ikke nav bare se på hvor mye jeg tjente i fjord? Jobben ble nedlagt i oktober 2013... Var i 2013 jeg har tjent best siden jeg startet og jobbe. Anonymous poster hash: 838c8...fa6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 opp Anonymous poster hash: 838c8...fa6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå