Gå til innhold

Er noe galt i forholdet når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Jeg gruer meg til å si jeg har fått mensen og det ikke blir noe på ham ikveld heller. Han kommer til å klikke! :(

Anonymous poster hash: ff836...4b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja

Anonymous poster hash: a7b73...9c8
Skrevet

Han får bli homofil da, så slipper han å forholde seg til kvinnens biologi.

Seriøst, for en lavpanna idiot. Beklager, men han høres ikke riktig vel bevart ut.

Anonymous poster hash: dba11...bb6

Gjest Antarctica
Skrevet

Klikke? For at du ikke står til rådighet? Det er noe veldig galt....

Skrevet

Ja, da får han kjøre rød tur da. 

Anonymous poster hash: f579d...399
Skrevet

Får kjøre brannbil da ;) Eller en runde i dusjen... 

Anonymous poster hash: 02c5f...97b
Skrevet

Får kjøre brannbil da ;) Eller en runde i dusjen...

Anonymous poster hash: 02c5f...97b

For det første... Æsj!!!?

For det andre... Mensen betyr vond mage, vondt underliv og generell utilpasshet! Det blir INGENTING!

Men seriøst, han får bli så sur han bare orker, jeg er bare så lei dårlig stemning!!!

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er ikke du som lager dårlig stemning. Han bestemmer jo selv hvordan han vil reagere.

Skrevet

Om du er lei av dårlig stemning, og han blir sur av at han ikke får dyppe den i dag pga mensen...ja, så hvorfor i all verden gidder du å bli i forholdet da?

Anonymous poster hash: 04246...9e4

Skrevet

Jeg hadde aldri blitt i et forhold med en mann som ble sur om han ikke fikk seg noe på noen dager pga mensen!

Det vitner om en mann som kun tenker på seg selv, og som er som et barn når det gjelder å få stimulert egne behov.

Det er definitivt noe galt i et forhold som er slik du beskriver - men feilen er HAN!

At han i tillegg "klikker" fordi han ikke får sex, det er grunn nok til å vise ham døren ut av forholdet asap!

Anonymous poster hash: 87e54...e90
Skrevet

Om du er lei av dårlig stemning, og han blir sur av at han ikke får dyppe den i dag pga mensen...ja, så hvorfor i all verden gidder du å bli i forholdet da?

Det er dessverre ikke så lett å bare dra når man har felles barn, hus, bil, lån og alt! :(

Skrevet

Jeg hadde aldri blitt i et forhold med en mann som ble sur om han ikke fikk seg noe på noen dager pga mensen!

Det vitner om en mann som kun tenker på seg selv, og som er som et barn når det gjelder å få stimulert egne behov.

Det er definitivt noe galt i et forhold som er slik du beskriver - men feilen er HAN!

At han i tillegg "klikker" fordi han ikke får sex, det er grunn nok til å vise ham døren ut av forholdet asap!

Det er ei uke siden sist, og han mener det er såååå lenge! og påstår det er kjempeunormalt å bare gjøre det 3-4 ganger i mnd! Jeg har fått hele greia i vrangstrupa! Klarer ikke å si ordet s** engang, for det har blitt en negativ ting for meg! Føler meg pressa til drt! Gjør jeg det ikke blir han sur og grinete og taus!

Skrevet

Jo, er forholdet for dårlig er det lett å bare dra. En må bare bestemme seg for det.

Men, hadde ikke gått på kun det grunnlaget altså.

Du får gi han da, eller han får gå analt.

Anonymous poster hash: 9e4a9...5e3
Skrevet

Brannbil og dusj funker vel det? Om du vil da.

Anonymous poster hash: 8ada9...425

Skrevet

Ingen gidder sex når man føler man må, hadde bedt ham bruke høyrehånda, holde kjeft og dra til helvete ut hvis han ble sur for noe slikt. Kan komme tilbake når han har innsett at han er en voksen mann, ikke ei kåt bikkje.

Anonymous poster hash: 1a4e6...c0d

Skrevet
Det er dessverre ikke så lett å bare dra når man har felles barn, hus, bil, lån og alt! :(

Det er langt mer enn bare sexen som ikke fungerer mellom dere. Når han har den holdningen han har og presser deg slik han gjør så mangler han respekt for deg.

Om du mener han er verdt en sjanse får du få ham med på familievernkontoret!

Skrevet

Det er dessverre ikke så lett å bare dra når man har felles barn, hus, bil, lån og alt! :(Anonymous poster hash: ff836...4b2

Så du merket ikke at han var sånn før du fikk barn med han og tok opp lån sammen med han?!?!

Anonymous poster hash: ac55a...427

Skrevet

Da er det noe som er veldig galt. Har du sex hver dag utenom mensen uten å egentlig ville det? Ikke bra. Dette må du gjøre noe med. Familievernkontoret? Jeg mener ikke at man alltid skal være supergira for å ha sex, men det bør ikke forekomme daglig.

Anonymous poster hash: 6507b...584

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...