Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Digger gjerrig trådene, mye moro som kommer frem der. Men er det noe selv du er gjerrig på? Jeg anser ikke meg selv for det, men når det gjelder felleshandling er jeg det. Fks på hyttetur hvor vi handler og deler likt. Jeg drikker bare vann, spiser ikke smør og mye pålegg. Syns det er kjipt å være med å betale på masse jeg ikke spiser og drikker. Sier ikke noe da Hva er din gjerrige side? Anonymous poster hash: c9e1d...d94
Elsker livet Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Min side er at jeg vil ha mest mulig for pengene når det gjelder ting og klær, så jeg sjekker opp og ned på alle mulige nettsider før jeg bestiller en bestemt ting.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Samme som Elsker livet. Jeg er gjerrig overfor butikker, ikke familie og venner. Anonymous poster hash: 3840e...983
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Nå gjelder det ikke penger da, men heller mat. Jeg hater å kaste mat! Er over gjennomsnittet opptatt av miljøet, kan man vel si. Jeg driter i "best før"-stemplingen f.eks. Familien slipper litt unna, men JEG kan gjerne spise et kilo gulrøtter til frokost og lunsj fremfor å ta opp noen brødskiver fra fryseren. Tørrvarene og frysevarer står seg jo, men om gulrøttene synger litt på siste verset spiser jeg dem fremfor å kaste dem. Jeg har plastbokser i alle størrelser sånn at jeg kan fryse ned ALT som er til overs. Tror ikke folk flest vet hvor mye man faktisk kan fryse ned, både av matrester og grønnsaker Om jeg er alene en kveld kan jeg komme opp med de merkeligste retter, bare for å ikke kaste noe. Banan, løk og melk? Med bare noen få andre ingredienser kan det bli både kvelds og dessert Klart jeg sparer penger på det, men det er ikke motivasjonen min. Jeg får bare fnatt av at folk kaster mat dem heller kunne spist! Anonymous poster hash: 0ffed...08c
Mother Gothel Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Klær! Jeg får fysisk vondt i magen av å måtte betale fullpris for noe. Men nå er jeg en racer til å finne gode kupp da, så det er flere år siden sist jeg kjøpte klær til fullpris! Ellers er jeg veldig gjerring når det kommer til "how many fucks I give" i løpet av en dag..
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Jeg har nok blitt ganske gjerrig økonomisk. Det er ikke fordi jeg ikke har lyst til å dele,eller fordi jeg ikke unner andre noe, mem jeg har veldig dårlig økonomi og planlegger derfor alt ned til minste detalj. Jeg har selvsagt en buffer,men den er til nød, ikke for å sponse naboen,venner og barnas venner med mat... Jeg kan bli lettere desperat om noen f.eks vil dusje her... Jeg får helt panikk inni meg fordi jeg begynner å tenke på varmtvann,strøm, håndklevask og dermed vaskepulver og ennå mer strøm... Jeg ser jo selv mens jeg skriver at jeg må høres helt koko ut... Men det er rett og slett pga økonomi... Før var jeg veldig dumsnill og spanderte alt på alle omtrent... Jeg gravde meg ned i en enorm gjeld som jeg fortsatt betaler på, og det er vel redselen for å havne der igjen nå som jeg har barn jeg skal forsørge i tillegg... Ååå,jeg gleder meg til 4 år frem i tid! Da har jeg 6500kr mer hver mnd! Anonymous poster hash: af573...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå