Gå til innhold

småbarnsmor og null sexlyst- noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: e2213...b4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt det granne lyst de siste 4 årene, siden jeg ble gravid med førstemann. Har klart å få et barn til, og har jo sex iblant, men lysta er borte.

Anonymous poster hash: 0fbfa...0ae

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg. Lurer på om det skyldes at jeg er ekstremt sliten.. Og at jeg har et sinne mot mannen min av flere årsaker

Skrevet

Jeg sliter. Innimellom får jeg en promille lyst, men den der følelsen av å være kåt og at det kribler kan jeg ikke huske når jeg opplevde det sist. Har ikke hjulpet med graviditet, fødsel med litt sprekking og amming. Fått litt anstrengt forhold til dåsa mi etter det. Redd for at det skal være vondt når vi har sex. Jeg er glad i kjæresten min og jeg syntes det er fryktelig trist. Håper på at det kommer tilbake, hvis ikke tenker jeg å søke hjelp. Håper jo på et langt liv med ham og da bør sex være en del av det.

Anonymous poster hash: 2d5e8...56a

Skrevet

Har det på samme måte. Håper også at ting går seg til. Vil også være m mannen til døden...osv, så håper jo at sexlivet tar seg opp igjen etter amming og nattevåk.

Anonymous poster hash: f47be...86c

Skrevet

Samme her. Har hatt pliktsex leeenge. Men siste mnd har jeg kjent det rykke i musa igjen når mannen tusler rundt naken, og det er godt å kjenne at ting er på vei tilbake til normalen. Jenta er 14 mnd nå. Ammer fortsatt, og samsover også utover natta...

Anonymous poster hash: e6309...9ef

Skrevet

Det som har hjulpet meg i dårlige perioder er å drikke litt vin. Når jeg har drukket et par glass, så glemmer jeg litt hvor sliten jeg er, og alt jeg burde ha gjort. Og det er lettere å få lyst på å ha lyst på sex. For det er mitt problem i dårlige perioder, jeg har ikke en gang savn etter å ha lyst. :-) og for meg så avler sex sex. Så det hjelper å bli litt brisen og forføre mannen (noe som ikke skal mye til, stakkar sultefôra mann). Så kommer lysten underveis. :-)

Men det er meg. :-)

Anonymous poster hash: 512e6...567

Skrevet

Sliter med samme:( vil så gjerne ha lyst! Tar gjerne i mot tips for at det skal bli bedre. Vin hjelper ikke.

Anonymous poster hash: 4acb7...956

Skrevet

Sex er en overskuddsaktivitet, jeg har ikke overskudd for tiden, dermed heller ingen lyst.

Dessuten har jeg en baby og/eller en 2-åring på fanget hele dagen, så det er godt å være alene ned egen kropp når de er lagt.

Skrevet

For meg hjalp det veldig å bytte p-piller. Men man orker jo mye mindre når man er sliten. Heldigvis er jeg ganske lett å overtale, for selv om jeg tenker at jeg ikke orker til å begynne med, så vet jeg at det alltid blir veldig bra.

Skrevet

Har ikke hatt lyst på sevx de siste 7 årene.
Syns det var forferdelig de første 3 årene, nå har vi blitt vant med det.

Skrevet

Join the club. Han tusler rundt naken for å friste meg, og jada jeg syns han er attraktiv - but still.. Ingen lyst :( 

Anonymous poster hash: 51487...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...