Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Har kjøpt til både meg og minsta. Noen som har erfaring? Anonymous poster hash: 95b52...cbf
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Det spørs veldig hva slags vinter det blir, for i fjor var det jo så mildt at en jakke uten ekte dun fungerer kjempebra, men om det blir slik det var i 2010 så må man dessverre ha noe varmere. Kan eventuelt være flink til å ha på ull under på de kaldeste dagene da. Har erfaring med parkasene deres, men ikke årets modell - tror dog den er ganske lik om man skal bedømme utifra reklamen. Anonymous poster hash: 7f045...69d
Bustetroll Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Jeg hadde den for 3 år siden. De har jo nesten samme modell hvert år, kun med bittesmå forskjeller, så vil si det er samma jakka som blir produsert hvert år.Jeg var storfornøyd. Den holder IKKE til en kald vinter, så sant du ikke har ullundetøy+fleece+genser under. Men den er kjekk til starten og slutten av vinteren. Den er romslig og lett, så ikke ubehagelig å ha på seg. Den har mange lommer, noe jeg setter stor pris på.
MamaLadyBug Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Kjøpte disse til ungene i fjor. Funket utmerket. Vi bruker dem igjen i år. Nå er de enda så små at de bruker dress når det er snø men alt utenom så blir jakkene brukt. Gode og varme. Hadde ull på ull/fleece under på de kaldeste dagene slik vi gjør uansett hva jakken/dressen er laget av.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Hadde til eldste i fjor. Var absolutt fornøyd. Holdt til de kaldeste dagene her. Anonymous poster hash: d0238...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå