Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Jeg har ei på fire som går i en stor basebarnehage. De ansatte er kjempekoselige og flinke slik at det oppleves ikke direkte som en basebarnehage. De har egne grupper og egne rom, men kan tidvis være litt overalt hvis de vil det. Jenta mi var ekstremt skeptisk og sjenert da hun startet i barnehagen og det har hjulpet henne å gå i en stor barnehage. Om ett år skal lillesøste begynne i barnehage og vil søke samme plass, men det jeg ikke liker et at vognene de sover i er laaaangt unna fløyen de er i. Dette var ikke noe problem med storesøster, hun gikk i en annen del av barnehahen for småbarn som ikke blir brukt lenger. Har hørt barn ligge i vogna og gråte der innimellom uten noen voksne i nærheten Anonymous poster hash: 7f9d0...6f0
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Og med bytte barnehage så mener jeg søke begge inn i en annen Anonymous poster hash: 7f9d0...6f0
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Jeg tror jeg i første omgang ville tatt opp hvorfor det ikke er konstant tilsyn med barna som sover. Hos oss ligger de også i egen del av barnehagen og sover, alle avdelinger sover der. Men de har sovevakter som sitter der hele soveøkten og passer på. Anonymous poster hash: 76c1e...e88
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Jeg ville ikke byttet. Kjekt for datteren din å få være i førskolegruppa med de barna hun allerede kjenner. Ta heller å forhør deg om de bruker babycall og hvordan rutinene rundt utesovingen er. Anonymous poster hash: 65bb9...05b
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Har de ikke babycall?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Hos oss er det sovevakt, og de hevder det er pålagt. Ikke grunn til å bytte, men all grunn til å diskutere problemstillingen med styrer. Anonymous poster hash: a2374...9ab
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 Du må jo ta det opp med personalet hvis det er noe du har observert eller er bekymret for. Det hjelper jo ikke akkurat for noen om du bare bytter uten å si noe. Jeg observerte selv en baby som gråt i vogn ute uten at noen voksne var i nærheten. Jeg sendte mail direkte til styrer. Anonymous poster hash: 1491f...2f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå