Gå til innhold

Hva snakker du og mannen om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mange minutter om dagen?

Vi snakker så lite synes jeg. Vi er på jobb, lager middag, da snakker han i telefonen. Litt under maten, så sover han lur og går ut. Kommer inn til kvelds, litt tv så sover vi.

Snakker vi på telefonen er det bestandig noe/noen viktigere som skjer!

Flere som bare ER sammen?

Noen ganger når vi ler og skøyer er det så kos. Men det er lenge mellom hver gang ..

Dagens sukk..

Anonymous poster hash: c32be...c84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her... lite.

Anonymous poster hash: a9823...7bf

Skrevet

Lite her å. Sitter på hver sin mobil som nå :-p

Anonymous poster hash: e60fc...feb

Skrevet

Av og til snakker vi nesten ikke i det hele tatt. Litt under middagen, hvordan det har gått på jobb etc. Ellers snakker vi jo sammen om vi avtaler å finne på noe alene/sammen med andre, snakker om hva vi skal ha til middag... Og ellers ting om barnet. Noen ganger snakker vi om hvor herlig hun er, andre ganger snakker vi litt mer alvorlig, om blant annet oppdragelse. 

Vi har et veldig godt forhold, stabilt, trygt, typisk "kjedelig". Men som jeg trives. 

Anonymous poster hash: 18bdc...19c
Skrevet

Vi snakker om alt mellom himmel og jord. Vi forteller vitser. snakker om feriemål. Diskuterer politikk,musikktrening og mat.

Snakker om oppussingsprosjekt vi har. Snakker om barna og oppdragelsen vi gir dem ( i et forsøk på og være enige og samkjørte..noe som ikke alltid fungerer, derav diskusjoner).

Vi snakker om vennepar med barn og hvor søte barna dems er. Vi snakker om hva vi skal finne på til neste sammenkomst med venner.

Vi diskuterer religion,mote, forbruk, interiør, eksteriør. Vi snakker om jobbene våre og opplevelser der, eller opplevelser andre plasser. Musikk.

Vi prater om alt vi Snakker med venner om omtrent. Vi har vært sammen i nærmere 10 år. :)

Skrevet

Og det viktigste glemte jeg! Hvordan er det mulig....?

Vi ler, noe hinsides av hverandre mange ganger hver dag. Vi har rett og slett lættis, rett fra magen. Det kunne jeg ikke levd uten!:D

Skrevet

Hver dag. Frokost og middag. Noen ganger litt på telefonen i løpet av dagen.

Han er min beste venn så opplever vi noe veldig gøy eller spennende må vi dele det med en gang. Han har en fantastisk humor.

Anonymous poster hash: 96088...2a2

Skrevet

Vi snakker om alt mulig! Jobb, fritidsaktiviteter, ting som skjer i samfunnet, venner, barna osv osv. Vi spiller ofte spill sammen og ser serier sammen.

Jeg hadde ikke taklet å leve med en mann jeg ikke kunne snakke med. Jeg kan snakke med mannen om alt, også om jeg er langt nede.

Anonymous poster hash: 10bbb...ddf

Skrevet

vi prater masse sammen. diskuterer alt mulig, saker i media, film, musikk, bøker, forfattere, tv-serier. Snakker om folk vi kjenner, om studiene våre og alt annet som faller oss inn.  Men vi liker begge å ha tid for oss selv også, så kan godt sitte i hvert vårt rom og holde på med noe også.

Anonymous poster hash: 51d23...601
Skrevet

Alt mulig, og snakker masse sammen hver dag.

Anonymous poster hash: c6a1f...4c3
Skrevet

Alt mulig, og snakker masse sammen hver dag.

Anonymous poster hash: c6a1f...4c3
Skrevet

Vi skravler sammen hele tiden vi😊 Men nå er vi mye sammen da. Ingen av oss er ute på noe spesielt på kveldstid, og vi trives best i hverandres selskap. Hvis vi er sammen med venner er det stort sett sammen ettersom vi har mest vennepar merkbart i samme alder som båre egne.

Vi snakker om alt mulig. Alt fra historie til politikk. Om barnas hverdag og vår egen.

Anonymous poster hash: 24671...625

Skrevet

Vi snakker kun om ungene og det praktiske rundt de. "Husk bursdag kl 17,du må hente". Også snakker mannen endel om husarbeidet jeg gjør feil,men for det meste sukker og stønner han ang dette. Også snakker vi av og til om jobben hans. Det var det! Jeg forsøker å fortelle litt fra min hverdag,men da avbryter han midt i en setning, henvender seg til ungene isteden eller rett og slett hører ikke etter. Så det har jeg gitt opp.

Anonymous poster hash: f3b8e...5d2

Skrevet

Vi snakker om absolutt alt,men kan også være stille sammen. Vi er hverandres beste venner... Men jeg synes han er bedre på å prate om ting enn han var før;)

Anonymous poster hash: cec85...9ae

Skrevet

Vi snakker om alt mulig, politikk, barnas skole/barnehage, bygda/nærmiljøet, fritidsaktiviteter, religion, politikk, nyhetssaker, barneoppdragelse, ferier, gården, økonomi, hvordan forholde seg til andre barn/foreldre, dagen i dag osv. Oftest blir vi sittende igjen ved bordet etter middag og snakker sammen kanskje en halv time e.l. Om kvelden når han er inne er det litt 50/50. Noen ganger veksler vi knapt ett ord, og andre ganger prater vi sammen i timevis. Har vi først startet er det vanskelig å avslutte.

Skrevet

Mannen min og jeg er snakkesalige begge to og kjeften står sjelden stille om vi er i samme rom :P Vi er samfunnsengasjerte og har på den måten alltid noe nytt å snakke om.

Også ler vi mye! Mannens beste egenskap er at han har usedvanlig god humor :D

Uten de mange og gode samtalene våre hadde ikke forholdet eksistert. Og det er en trygghet for meg å vite at skravla sannsynligvis fortsetter til vi ligger under jorda :)

Skrevet

Snakker om alt mulig. Jobb, venner, logistikk, politikk, TV-serier, rare forumtråder... :P men det er klart at i noen perioder sitter skravla løsere enn i andre perioder.

Hvis dere trenger noe å snakke om anbefaler jeg dere "the book of questions". En bok med en hel haug av spørsmål å stille hverandre, som får deg til å tenke og reflektere sammen :) mannen min og jeg har hatt det gøy med den i de stillere periodene :)

Anonymous poster hash: 83976...4f9

Skrevet

Kjæreste her da, bor ikke sammen, men prøver å ses så ofte vi kan.

Vi snakker om alt mulig egentlig, dype ting, tøffe ting, jobb, barn ( ingen felles), ferier, hva vi gleder oss til, og så kan vi le masse å være "teite" sammen, gjøre oss teite, etterligne noen, bytte dialekt osv hehe.

Sammen i 1 år.

Var sammen med 1 i 8 år. Det var så kjedelig at jeg får frysninger. Vi var så forskjellige. Han kunne ikke kommunisere.

Anonymous poster hash: 34451...81a
Skrevet

Snakker om alt mulig, men ikke like mye hver dag. Vi har det bra og tar det etter behov :)

Skrevet

Mannen min og jeg er snakkesalige begge to og kjeften står sjelden stille om vi er i samme rom :P Vi er samfunnsengasjerte og har på den måten alltid noe nytt å snakke om.

Også ler vi mye! Mannens beste egenskap er at han har usedvanlig god humor :D

Uten de mange og gode samtalene våre hadde ikke forholdet eksistert. Og det er en trygghet for meg å vite at skravla sannsynligvis fortsetter til vi ligger under jorda :)

Heldige deg :)

Anonymous poster hash: 8fd77...4b3

Skrevet

Jeg traff mannen min for over ni år siden, og vi ble sammen samme dag. Har aldri hatt en sånn kjemi med noen andre. Vi traff hverandre på en fest (rolig fest, ikke rølpefest) og snakket sammen hele kvelden, før vi etter fem timer endte opp med å kysse hverandre og jeg ble med han hjem. Siden da har vi vært sammen.

ALDRI noen pinlig stillhet (awkward silence) med han. Jeg er mest pratsom av oss to, han er introvert, men han er likevel ganske pratsom til å være introvert. Vi er interessert i veldig mye og har alltid noe å snakke om. Noen ganger vil en eller begge av oss være i fred, og der er null problem. Men vi snakker alltid sammen når vi spiser middag, når vi tar følge til og fra jobb, og generelt når vi er i samme rom. Vi har mange ting å snakke om og diskutere (aldri krangle)

Har noen venninner som er sammen med veldig tause menn (sånne som grynter..) og jeg hadde nok aldri klart å være sammen med en sånn mann.

Anonymous poster hash: be82f...f82

Skrevet

Og det viktigste glemte jeg! Hvordan er det mulig....?

Vi ler, noe hinsides av hverandre mange ganger hver dag. Vi har rett og slett lættis, rett fra magen. Det kunne jeg ikke levd uten!:D

Samme her. Vi ler og tulle mye, hver dag. "Erter" hverandre også, men det er kjærlig erting :)

Anonymous poster hash: be82f...f82

Skrevet

Veldig mye hverdagslogistikk egentlig. Og ting vi opplever i løpet av dagen.

Når vi har litt bedre tid kan det gå i alt fra politikk til en eller annen youtubevideo, ny forskning eller noe veldig humoristisk.

Kommer helt an på tiden på dagen, anledningen etc. Generelt liker vi å prate sammen, men har ikke nødvendigvis mye tid.

Anonymous poster hash: 5226d...f5b
Skrevet

Vi snakker sammen om alt mulig.. 

Anonymous poster hash: 2aa48...a50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...