Gå til innhold

Kan jeg dra og plukke rognebær i pysjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg orker kle på meg igjen... Tenkte å slenge en jakke utenpå, men må kjøre et lite stykke...

Anonymous poster hash: c5ee8...da9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leeeeer. Komisk.

Ja bare gjør det.

Anonymous poster hash: 00d1d...c32

Skrevet

:tommelopp:

Anonymous poster hash: f6cde...2b7
Skrevet

Veit om noen som plukket molter nakne, og det for å skremme andre fra i å plukke :D

Gjest Antarctica
Skrevet

Wow! Friskt.

Jeg ville i alle fall fryde meg om jeg kom forbi en dame i pysjamas og strikkejakke som plukket rognebær!

Skrevet

Hahaha, gjør det! Ser det for meg. 

Skrevet

Jada, da ser du bare ekstra "alternativ" ut... :)

Skrevet

Veit om noen som plukket molter nakne, og det for å skremme andre fra i å plukke :D

Haha, helt utrolig hvor hellige moltene er! Det er ikke mye som fyrer min farmor, men hvis noen er på moltemarkene hennes- nåde dem!!

Skrevet

Haha, helt utrolig hvor hellige moltene er! Det er ikke mye som fyrer min farmor, men hvis noen er på moltemarkene hennes- nåde dem!!

Og hvis dem i tillegg plukker ei uke for tidlig og det bare er kart :o oh oh

Skrevet

Og hvis dem i tillegg plukker ei uke for tidlig og det bare er kart :o oh oh

Hahah ja, jeg leeer!

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Vel... Jeg hadde en morgen hvor jeg ikke var helt i form. Så da jeg skulle kjøre ungene på skolen så heiv jeg meg i bilen i pysj og tynn jakke. Jeg slipper bare barna av utenfor skolen og jeg skulle jo bare rett hjem og legge meg etterpå..

Vel, lang historie kort.. Jeg hadde en drittbil den gangen, og det var ikke så jævla stas å stå langs hovedveien i pysjen og vente på Falken :P 😁😜😂

Så, klok av skade, JEG ville kledd på meg noe annet enn pysj om jeg skulle ut av huset ;)

Skrevet

😂😂😂

Anonymous poster hash: 5da7a...082

Skrevet

Haha nå kom jeg på en annen historie her og sann! Var en mamma til en i klubben som BARE skulle jentungen sin på trening kl 07,00 lørdag morgen og kastet på seg råååsa morgenkåpe - type plysjaktig og råååsa kanintøfler!!

Kjørte avgårde og slapp henne av. Og tror dere ikke at dama rygget på annen bil i det hun skulle hjem? Kjerringa ut og mannfolket sa at det var greit. Kjør hjem..... Blei vel skremt da? :D

Gjest Antarctica
Skrevet

Vel... Jeg hadde en morgen hvor jeg ikke var helt i form. Så da jeg skulle kjøre ungene på skolen så heiv jeg meg i bilen i pysj og tynn jakke. Jeg slipper bare barna av utenfor skolen og jeg skulle jo bare rett hjem og legge meg etterpå..

Vel, lang historie kort.. Jeg hadde en drittbil den gangen, og det var ikke så jævla stas å stå langs hovedveien i pysjen og vente på Falken :P

Så, klok av skade, JEG ville kledd på meg noe annet enn pysj om jeg skulle ut av huset ;)

Oj sann. I dag morges kjørte jeg dem i pysj og kåpe... Og gikk og la meg en time til da jeg var hjemme igjen! Har den uvanen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...