Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Dun, ull, begge deler? Er jo så mange forskjellige varianter. Må ha to stk (twins) så hadde håpet å få tak i noen som ikke koster en formue. I fjor hadde jeg en vognpose med ullteppe inni, og som man brettet over ungene og festet med hemper. Da lå de i samme pose de gangene vi var på tur. Men nå må jeg ha to, og syntes disse hempene var litt upraktiske . Hva anbefaler dere? Anonymous poster hash: f84bb...05f
Fullrulle86 Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Voksi urban er en enkel og grei pose. Den har ull i bunnen og dun på toppen. Glidelåser på begge sider! Kjempe god og varm! Mulighet for å lage hull til seler mange foretrekker lammeskinnposer også. Jeg foretrekker dunposen til voksi
*Yuna* Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Vi har vært veldig fornøyd med odenwalder dunpose. Men velg isåfall den lengste modellen.
Fullrulle86 Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Følg med på barnas hus og babyshop fremover. Alltid gode tilbud! Meld deg inn i kundeklubbene deres så får du mail om forskjellige kampanjer.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Vi har ticket to ride dunpose med fleace inni. Kjøpte den brukt for 500kr for fire år siden og brukt på mine to unger. Aldri opplevd kalde unger... Anonymous poster hash: a3445...ed8
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #6 Skrevet 27. september 2014 Jeg bestilte fra jollyroom.no 400 spenn og den er tjukk med fleeze inni. vindtett og varm. Kunne ønske jeg fikk plass... B.o.z.z er merket. Anbefales:-) Anonymous poster hash: cfad9...a8f
mammantiltrulte Skrevet 27. september 2014 #7 Skrevet 27. september 2014 Easy grow nature har vi. Kjempe fornøyd. Leverte den i barnehagen nå og de mente det var deb beste posen de hadde vært borti
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå