Gå til innhold

Forum +..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble akkurat medlem der, men jeg lurer på hvordan det fungerer? 
Etter det jeg kan se, er det null aktivitet der, foruten konkurranse og mat-tråder. Så da antar jeg at dere som snakker der, har lukkete grupper der man trenger invitasjon for å bli med i? Eller har jeg oversett noe? 

Jeg har lyst til å skravle om ting jeg ikke kan skravle om her! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg også føler meg litt Viggo Venneløs der inne. Ser det er over 180 tråder, men er tydeligvis i lukkede grupper :)

Endret av Gjest
Skrevet

Jeg også føler meg litt Viggo Venneløs der inne. Ser det er over 180 tråder, men er tydeligvis i lukkede grupper :)

Åh... Vel, hvis noen har lyst til å invitere meg til en, hadde jeg blitt glad. Hadde satt pris på litt synspunkter og rett og slett bare bable litt om div som har skjedd i det siste.. Er jo mange her som vet litt, men har ikke kunnet snakke om "det siste" her inne, og hadde vært så greit å høre hva andre syns :)

Skrevet

Opprett en gruppe da vel, så blir jeg gladlig med :) Liker å skravle litt jeg og lo høyt flere ganger i går om den tråden med hytta langt oppi fjellet og hva vi skulle ha med oss :)

Skrevet

Opprett en gruppe da vel, så blir jeg gladlig med :) Liker å skravle litt jeg og lo høyt flere ganger i går om den tråden med hytta langt oppi fjellet og hva vi skulle ha med oss :)

SKal prøve! 

Skrevet

Jeg inviterte deg i alle fal:)

Skrevet

Deg er litt tungvint og vanskelig å få oversikt over hvem som er der og hvilke grupper som finnes.

Man er liksom litt prisgitt de som starter gruppene, og da blir det litt vanskelig å få innpass.

Ser man hvem som er adm på de forskjellige gruppene eller er det helt anonymt?

Skrevet

Tror ikke du ser lukkede grupper i det hele tatt.

Skrevet

Hvis noen har lyst til å bli invitert, er det bare å si ifra!

Skrevet

De skjulte gruppene er det kun medlemmene som ser. Vi andre kan ikke se dem med mindre man blir invitert. Dvs vi ser hverken navn på gruppen, admin eller medlemmene. De er skjult for alle andre, inkludert moderatorne.

Skrevet

Kan jeg få bli med, bustetroll?

Skrevet

Jeg er på forum + og skjønner ingenting,

Blir gjerne med i grupper

Skrevet

Kan jeg få bli med, bustetroll?

tror du er med nå?

Skrevet

Har prøvd å slippe inn som +medlem, men når det kommer til betalingen får jeg bare feilmelding. For en kr liksom. Hvor vanskelig kan det være :P 

Skrevet

Logikken sier at +forum ikke kommer til å bli suksess i lengden. Disse lukkede grupper er som klikker i ungdomsskolen, og er brukerne fornøyd med antall medlemmer i en gruppe er de ikke interessert i flere medlemmer slik at nye potensielle står ute i kulda. Ingen gidder å bruke penger eller tid for å oppdage at man er utenfor. Nettet har da altfor mange alternativer.

At hovedsiden har mindre liv vil føre til at nye lesere vil få inntrykk at dette er et dødt forum. Som igjen fører til at disse ikke blir faste brukere og heller skriver andre steder.

Jeg er her inne av gammel vane, men hadde jeg oppdaget DIB ville jeg nok ikke blitt fristet å bli aktiv bruker. Vi får se hvordan det ser ut hos BIM/DIB om et års tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...