Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Vi har vært gift i 10 år i år og jeg har lyst å gjøre litt ut av det, men mannen er ikke overentusiastisk. Hva gjorde dere? Anonymous poster hash: eab43...242
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Jeg lagde god middag, mannen kjøpte blomster, han sendte meg på spa... Ikke så veldig typisk kanskje, men vi hadde 3 små og minste var bare 7 mnd, så jeg var litt sliten. Påfølgende lørdag gikk vi ut og spiste etter at ungene var lagt. Anonymous poster hash: 316f6...9d1
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Jeg lagde god middag, mannen kjøpte blomster, han sendte meg på spa... Ikke så veldig typisk kanskje, men vi hadde 3 små og minste var bare 7 mnd, så jeg var litt sliten. Påfølgende lørdag gikk vi ut og spiste etter at ungene var lagt. Anonymous poster hash: 316f6...9d1 du er heldig ♡ Anonymous poster hash: 38588...15d
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Ooh, 10 år er jo kjempestas! Vi har ikke vært gift så lenge enda, men jeg ser for meg at det blir en stor feiring. Kanskje en liten fest med venner, men at vi hvertfall reiser bort på romantisk "bryllupsreise". Anonymous poster hash: c25ce...166
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Ingenting det året heller.. Fikk ikke en blomst engang. Det fikk han. Anonymous poster hash: cde56...3d6
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Vi skal ha kjempefest! Vi hadde lite bryllup, med bare forlovere, pga sykdom i familien. Når vi nå neste sommer har 10 årsdag, ja da skal vi feire! Skikkelig bryllupsfest for hele familien og alle vennene, med hvit kjole og kake og hele pakka. Og nå er vi så voksne at i vennekretsen er vi litt forbi bryllupsracet, så jeg gleder meg virkelig til en kjempebryllupsfest! Det er viktig å feire at man fortsatt er gift, for det er søren ikke like lett alltid! Anonymous poster hash: 93c09...15b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Vi hadde barnevakt noen timer og spiste en bedre middag på restaurant. Barnevakt er skikkelig luksus for oss, mange år mellom hver gang. Anonymous poster hash: 0628e...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå