Gå til innhold

Når kjenner man bevegelsene i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør vel huske, venter nr fire.

Blir bekymret fordi jeg føler meg "for frisk", jobber og studerer (jo, er fryktelig sliten).

Var på privat ultralyd i uke 11, og så ett frisk og fint lite nurk.

Er to uker siden, skal på ultralyd på sykehuset på mandag.

Etter ultralyd følte jeg meg trygg og avslappet, men nå er bekymringene tilbake.

Har mistet før, så det ligger i bakhodet.

Om jeg bare hadde kunnet kjent bevegelse snart!

Har med de andre vært dårlig, siste hadde jeg hypermessis og så bekkenløsning, så var sykmeldt hele svangerskapet.

Så når kjente dere bevegelser?

Anonymous poster hash: 78c3e...3aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel vanlig å kjenne noe rundt tid for ordinær ultralyd. Litt før for flergangsfødende.

Anonymous poster hash: c458f...ca3

Skrevet

Jeg har hatt foranliggende morkake hver gang så her har det runda uke 20 hver gang.

Anonymous poster hash: bde21...db0

Skrevet

20-22, foranliggende morkake begge ganger. 

Anonymous poster hash: a5244...09e
Skrevet

Jeg er gravid for 2. Gang, uke 15 og har ikke kjent noe enda. Har vært på tidlig ul og alt stod bra til. Første gang tror jeg at jeg kjente liv i uke 17...

Skrevet

Veldig forskjellig! Har 5 barn og nummer 3 var den jeg kjente det tidligst med. Hugser ikke helt når jeg kjente det, men mannen kjente det utenpå magen da jeg var 15+6. Og han holdt meg våken om nettene fra uke 19. Helt turbo. 

Anonymous poster hash: a4e68...0f0
Skrevet

Kjente alle 5 rundt uke 18 har framoverliggende morkake og det hindrer litt.

Anonymous poster hash: 415af...744

Skrevet

Med førstemann kjente jeg liv i uke 20 omtrent.

Med andremann kjente jeg liv fra rundt uke 14. :-) kjente spesielt mye liv der jeg tror keisersnittarret er, tror det er mye strammere enn vevet rundt.

Jeg var også mye dårligere med nr 1 enn 2. Med nr 1 kastet jeg mye opp i 40 uker. Med nr 2 var det kun litt fram til uke 12, før det tok pause til uke 20. Da kjente jeg mye på redselen for at noe var galt, særlig fram til jeg kjente liv daglig. Men nå spyr jeg mange ganger daglig igjen, og mye liv, så nervene er helt borte. :-)

Anonymous poster hash: db09b...a97

Skrevet

Gravid med nr 2. Kjente bibliografi fra ike 13 Ca. I uke 16 var jeg helt sikker. Er 20+1 i dag. For en uke siden kjente mamma det på utsiden også. Jeg har også morkaken foran, begge ganger, uten at det har hindret meg. Hadde en aktiv baby i magen sist og fikk en aktiv unge :)

Skrevet

21 uker her.

Anonymous poster hash: 78651...c7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...