Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #1 Skrevet 27. september 2014 Når gutten min var 2 mnd holdt han ut 3-4 minutter på magen før han ble sliten og måtte snus. Nå 2 mnd etterpå holder han fremdeles ikke ut mer enn maks 5 minutter. Han er generelt blitt sterkere i kroppen ved at han "står" i fang med strake ben og det merkes når vi bærer han. Men på magen liker han seg fremdeles ikke veldig lenge. Armene starter fremover, men går etter hvert over til å være rett ved siden av hodet og bena og armer går "nonstop" og han vil fremover, så han blir fort sliten. Har prøvd med teppe unger brystet, men det likte han ikke og tok det vekk. Noen tips? Anonymous poster hash: cbaa8...e83
mimlen Skrevet 27. september 2014 #2 Skrevet 27. september 2014 Hva sier helsestasjon? Legg han på magen, og snu over på ryggen når han trenger pause. Ha en kosestund hvor dere snakker og duller, så tar du små økter så lenge han orker. Gjenta flere ganger.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Har du prøvd å legge han på spisebordet el mens du sitter foran bordet? Sånn at han får øyekontakt med deg uten å streve sånn? :-) det gjorde at min "holdt ut" lenger. Anonymous poster hash: cea02...4a7
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #4 Skrevet 27. september 2014 Har egentlig ikke nevnt det for helsestasjonen, skal på ktr med fysioterapeut om ett par uker så vil forhøre med da. Men hvor lenge bør de ligge sammenhengende på mage ved 4 mnd alder? Mannen min er ikke bekymret, men føler liksom det er mitt ansvar å "lære" han det siden det er jeg som er mest med han. I ettermiddag låg han forresten 7 minutter sammenhengende med eit håndkle under brystet. HI. Anonymous poster hash: cbaa8...e83
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #5 Skrevet 27. september 2014 Har en gutt på 4mnd , har ikke falt meg inn å ta tiden. Han ligger til han sier i fra om at han ikke er fornøyd. Mye viktigere at han opplever at det hjelper å si fra, enn at jeg skal kunne klokke han inn på "ti blank"😊 Har aldri møtt mennesker som ikke klarer å holde hodet sitt, eller ligge på magen. Mitt råd er "ta det helt med ro"! Anonymous poster hash: 392ab...a01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå