Gå til innhold

Hemorider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva funker best mot hemoroider? Jeg får stadig tilbakefall, denne gangen verre enn noen gang. Jeg sliter med magen, myyyye luft og vekselvis løs og hard avføring. Rumpa mi er privat, så klarer ikke gå til legen med det. Disse tableytene, Alcos anal, fungerer de?

Anonymous poster hash: 8dfdd...d72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sheriproct og se på kostholdet ditt. spise du noe du ikke tåler?  mel, melk? eller får du i deg alt for mye fiber?

Anonymous poster hash: f45ef...2a8
Skrevet

Jeg bør sikkert sjekke om det er noe jeg ikke tåler. Jeg har så mye luft i magen at det er sosialt hemmende. Jeg kniper så jeg blir blå og kan virkelig prompe flere liter luft på kveldstid. Det er sånn at jeg ikke kan gå på do hver gang for da hadde jeg ikke gjort annet.

Skrevet

Kremen jeg bruker heter AC3 tror jeg, de har den på apoteket. Fungerte godt for min del, men jeg har bare en hemoride da.

Hvis du sliter så mye med det må du jo gå til legen, de trenger ikke SE ræva di. Men du trenger nok noe på resept, så få det gjort først som sist tenker jeg.

Anonymous poster hash: 7e1ff...155

Skrevet

Er du sikker på at de ikke trenger å se?

Skrevet

De kan ikke tvinge deg, så ja, helt sikker. :P Slapp av, er jo bare å si det. Jeg sa jeg hadde sopp, legen ville se. Jeg sa nei takk, og fikk resepten min likevel. 

Anonymous poster hash: 7e1ff...155
Skrevet

Er du sikker på at de ikke trenger å se?

Skrevet

Men finnes det noe på resept mot hemoroider? Jeg har tenkt på det med melk. Jeg bør kanskje slutte med melkeprodukter for å se om det bedrer seg. Det er helt grusomt å ha en sånn mage.

Skrevet

Hemoroider er betennelser i åreveggene.

Dvs. første bud er å hemme betennelse i kroppen, noe som betyr at du må kutte ting som trigger og øker betennelser og så må du tilføre det som hemmer hemoroider.

Kutt ut sukker, juice, raske karbohydrater bør kuttes til et absolutt minimum.

Ta økte doser med omega3. Ta gurkemeie og ingefær.

Akupunktur kan være utrolig effektivt, kan ofte ta de verste smertene etter første behandling! (Og nei, de stikker ikke "der" ;) ).

Så gjelder det å ikke sitter for mye og for lenge i slengen, men heller være i bevegelse.

Anonymous poster hash: 49689...c27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...