Gå til innhold

der skjedde det igjen. husker dere meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men han som gjorde det slutt i fylla?Det siste han gjorde før han gikk ut var å ha sex med meg.. vi avtalte at han skulle komme hjem kl 24.. han skulle ikke drikke mye... han skulle ha sønnen vår fra kl. 06.00 av... han kommer hjem nå...veldig mye fullere enn på 6 øl...han snakket med meg på tlf...sier igjen (etter at han nettopp lovet det aldri ville skje igjen!) at han ikke orker oss mer.. sist han var slik sa han det var i forbindelse med depresjon. Imorgen sier han nok nor annet. Jeg er løvemamma i natt! Jeg er iskald. Dette var dråpen. Har snakket med min far og han kommer å henter både meg og henne kl. 06.30. det er slutt.. etter måneder med prøving.. fra min side i det minste. Han nevnte i starten av uken at han ville ha et barn til... hva skjer i hjernen hans? Hvorfor er jeg dritt og ingenting når han er full. Det måå jo ligge bak at han ikke elsker meg. Dette var dråpen. Trenger styrkende råd.. hva gjør jeg nå? han er 2 år og 4 mnd... har han sjanse å få hovedomsorg? Min største skrekk.

Anonymous poster hash: c5085...c8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han skal forresten ha sønnen vår når jeg går på jobb... ansvarlig? Neppe...

Skrevet

La faren din passe barnet i morgen hvis du skal på jobb. Jeg hadde ikke overlatt et lite barn til en bakfull og kanskje ikke edru person.

Hvis det er du som har hatt mest ansvar for barnet hittil så er det mest trolig du som får hovedomsorg.

Skriv ned en liste over alle gangene du vet om hvor han har gjort det samme, drukket seg for full, brutt det han lover, ikke vært edru nok til du dro på jobb osv.

Ta med dette på familievernkontoret når dere skal til mekling.

Jeg tror det er bra du nå sier stopp. Han viser jo absolutt ingen vilje til å endre seg, og da forstår jeg ikke hvorfor du skal prøve mer når han selv ikke vil.

Det kan virke som om han har et problem med alkohol også. Hvis han ikke er i stand til å moderere alkoholinntaket sitt - ikke en gang når han vet at han om få timer skal ha ansvaret for sitt lille barn - da har han et alkoholproblem. Han trenger ikke være alkoholiker, men hans forhold til alkohol skaper problemer for hans aller nærmeste (deg, barnet, din familie som må steppe inn), og da ER det et alkoholproblem.

Men dette er trolig noe han ikke vil se eller innrømme selv.

Gir deg en god klem i natten :)

Anonymous poster hash: fa610...353
Skrevet

Får du bestemt deg om det er jente eller gutt du har? :P

Bryt ut. Gjør deg ferdig med han.

Ingen her kan si at han ikke får hovedomsorg, vi aner ikke om noen av dine evner som mor, men er du oppegående er der lite sannsynlig.

Anonymous poster hash: 09483...bb9

Skrevet

Får du bestemt deg om det er jente eller gutt du har? :P

Bryt ut. Gjør deg ferdig med han.

Ingen her kan si at han ikke får hovedomsorg, vi aner ikke om noen av dine evner som mor, men er du oppegående er der lite sannsynlig.

Anonymous poster hash: 09483...bb9

Beklager. . Prøvde å gjøre meg ukjent.. om noen skulle lese dette en gang. Det som er vanskelig er at imorgen kommer han til å si unskyld osv... tenk å gjøre dette mot meg når jeg skal på jobb. Komme hjem kl. 02 når han skal ha henne.. og til og med få seg til å si at han ikke orker mer oss IGJEN. Etter alle lovord... h or mye skal jeg ta ? Han må få seg hjelp. . Det er eneste måten vi kan fortsette på... men det må jo ligge noe i det han sier. Blir en kjekk dag på jobb imorgen ja.

Skrevet

Det er virkelig beundringsverdig at du endelig setter ned foten. Han kommer neppe til aa endre seg uten langvarig terapi, og slik kan du ikke fortsette.

Masse lykke til videre i livet! Dette klarer du!

Anonymous poster hash: a3d28...4f4
Skrevet

Han har et alkoholproblem hvis han endrer seg så mye når han drikker. Kjempebra at du kommer deg vekk. Vær sterk😊 tenk på barnet. Det er ikke gøy å vokse opp med en alkoholiker.

Anonymous poster hash: a1c03...c4e

Skrevet

Hvordan går det med deg? 

Jeg hadde satt hardt mot hardt. Ring familievernkontoret på mandag. Bestill to timer. En rådgivningstime til til deg med en saksbehandler, og en time til dere begge med en annen saksbehandler. Du trenger å snakke ut med dette. Da får du vite dine rettigheter og får råd om hva du skal gjøre. Timen dere har sammen kan brukes for å avtale samvær. 

I helgen blir du hos faren din. Ikke svar på sms eller telefoner fra han. I kveld kan du sende en kort sms om at han får være med datteren til uka, og at dette var dråpen. Du trenger tid alene, og han kan også tenke på hva han vil videre (med tanke på samvær, hvem flytter ut, osv). 

Dette klarer du! Ikke la barnet vokse opp i et hjem med en far som sier han er lei av henne. Du fortjener også mye bedre! Om han kommer med løfter, husk at han har gjort det før og ikke klarer å holde det han lover. Vær sterk, du har satt ned foten, og det er flott!! God klem!

Anonymous poster hash: a1a01...9cc
Skrevet

Takk for svar. Min far hentet oss kl 06.30. Jeg gikk på jobb. Han våkna av seg selv 08.30 i total panikk. Så han ringte meg.. jeg fortalte pappa hadde barnet og han var så flau... jeg har ikke snakka med han etterpå... vi har enda ikke snakket sammrn om at det er slutt... jeg veksler mellom å ville prøve igjen ettersom vi har det veldig bra innimellom, men så kommer jeg på alt han har gjort mot meg. Han kan umulig elske meg når han behandler meg slik.. om det er i fylla. Han visste jeg skulle på jobb. Jeg har ikke sovet et sekund i natt... og ikke minst ovenfor barnet. Dette var en etterlengtet dag for henne. . Pappa dag.. han har vært så opptatt i det siste. Så valgte han å oppføre seg slik. Skjønner ikke det er mulig.

Skrevet

Takk for svar. Min far hentet oss kl 06.30. Jeg gikk på jobb. Han våkna av seg selv 08.30 i total panikk. Så han ringte meg.. jeg fortalte pappa hadde barnet og han var så flau... jeg har ikke snakka med han etterpå... vi har enda ikke snakket sammrn om at det er slutt... jeg veksler mellom å ville prøve igjen ettersom vi har det veldig bra innimellom, men så kommer jeg på alt han har gjort mot meg. Han kan umulig elske meg når han behandler meg slik.. om det er i fylla. Han visste jeg skulle på jobb. Jeg har ikke sovet et sekund i natt... og ikke minst ovenfor barnet. Dette var en etterlengtet dag for henne. . Pappa dag.. han har vært så opptatt i det siste. Så valgte han å oppføre seg slik. Skjønner ikke det er mulig.

Det virker som om han må innrømme at han har et alkoholproblem. For det at han både drikker for mye og endrer seg i fylle, og i tillegg ikke greier å ta de forpliktelsene han har for familien - det fører til problemer for ham selv og dere rundt.

Jeg vet ikke om jeg hadde orket å bli hos en mann som holder på slik. Men skulle jeg vurdert det så ville det vært kun hvis han gikk med på en del krav. Nr. 1 at han ikke drikker mer. Nr. 2 at dere drar på familievernkontoret. Nr. 3 at han får behandling for sine alkoholproblemer.

Hvis han ikke er interessert i å være med på dette, da er han ikke interessert nok i å holde på familien sin.

Anonymous poster hash: fa610...353

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...