Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 JEg tør ikke bruke de, dem sier det er sååå dyrt. Anonymous poster hash: 800a3...96d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Står på for fullt på badet hele året foruten midt på sommeren. Bor nordpå. Det er hverdagsluksus Anonymous poster hash: 2db6a...67d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Tja.. blir den lett gravid, så tar jeg gjerne imot med takk Anonymous poster hash: de715...196 Det ER dyrt! Anonymous poster hash: 37403...fc7
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Nå står de på året rundt på badet. Må vist det, for det kommer kondens som ikke tørker bak det nye dusjkabinettet, så varmrksblene må stå på litt. Lite bad, og msnge som dusjer hver dag så blir det slik. Kan ikke si jeg merker nor stort innhogg på strømregningen altså. Strømregning på 700kr sist, vinterstid dobbles den på det værste men kan ikke si det er så ekstremt mye det heller. Ikke varmekablene som er det værste da selv om de blir stilt høyere. Glad vi ikke har varmekabler andre steder i huset, for da er jeg sikker på mannen hadde hatt de på hele tien. Anonymous poster hash: badc6...df4
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Strøm er ikke dyrt i Norge. Anonymous poster hash: d0ea2...024
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Varmekablene stå på hele året, både hjemme og på hytta. På badene, altså. Anonymous poster hash: b3526...d4a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 slo dem på igjen denne uka, etter å hatt dem av i sommer. var iskaldt på badet nå. vi har på kjøkkenet også og måtte ha på der i vinter da vi ikke har noen annen varmekilde i det rommet. synes ikke det ble kjempedyrt egentlig. vi er studenter men tar oss råd til å ha det varmt nok inne, å gå rundt og fryse gidder jeg ikke Anonymous poster hash: 677e4...095
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #8 Skrevet 27. september 2014 Bruker på badet, slo på for et par uker siden, men lavere varme foreløpig. Når det blir veldig kaldt på vinteren slår jeg varmekablene i gangen på 12 grader slik at det er en liten lunk der, er det sprengkulde setter jeg den kanskje på 15 grader. Bruker ikke varmekablene i stue/kjøkken, der synes jeg jeg greier å holde det varmt nok uten. Anonymous poster hash: f6a46...cec
soleia Skrevet 27. september 2014 #9 Skrevet 27. september 2014 Dei på badet står stort sett på heile året, men me skrur dei ned på sommaren. Dei i gangen er komne på no, og held litt varme i huset.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #10 Skrevet 27. september 2014 Står på badene og resten av huset hele året. Står på 20 grader. og det er termostat, så om sommeren er de nok ikke så aktive. Badene står på 23 grader. Iskalde fliser om morgenen er ikke godt. Anonymous poster hash: 74382...51a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #11 Skrevet 27. september 2014 Står på fra september til mai. Stort sett på det laveste, men skrur opp når jeg trenger å tørke klær eller sko over natta. Anonymous poster hash: d695a...84c
SuperFries Skrevet 27. september 2014 #12 Skrevet 27. september 2014 Satte på 20 grader forrige uke. Da var badet ferdig. Ikke hatt det tidligere. 20 grader holder lenge for meg. Kan ikke fordra for varmt bad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå