Gå til innhold

Nei og nei, i kveld var det god stemning du :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld ble han nemlig sur fordi vi spilte strategi spill, jeg ikke fiksa å tenke og dermed "ødela" for han. Jeg sa jeg var sliten og han ba meg prøve. Jeg prøvde, det ble feil og han ble sur. Sa jeg ikke GADD å prøve engang! Han så på meg som om jeg var et jævla dumt nek. Jeg gikk opp og la meg. For noen dager siden kjørte han ifra meg og babyen, men kom raskt tilbake fordi jeg hadde glemt et nøkkelsett. Våkenetter og lite søvn generelt har gitt en knekk i forholdet. Vet det ikke nytter og klager her og at jeg må prate med han og blablabla, men hva hjelper det? Når han kjørte fra meg unnskyldte han seg, idag ikke. Vet ikke hva jeg skal tro, jeg må visst være en vanskelig person å leve med.. Har hatt en fin dag ellers og vi har det fint ellers egentlig, men veien til stemningen fra god til eksplosiv er rimelig kort. :(

Anonymous poster hash: 784a5...8f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men han høres ikke helt moden ut😒

Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men han høres ikke helt moden ut

Nei oppførselen er ikke det!! Vil bare ha et fuckings unnskyld, er det så forbanna hardt å forstå? Åååh, har lagt meg på sofaen. Irritert. Jeg kan vel og være urimelig, men sier da alltid unnskyld..

Anonymous poster hash: 784a5...8f3

Skrevet

Han er en dust. Men, for å trøste deg litt så kan det hende ting går seg til. Første året med barn kan være en skikkelig ildprøve for forholdet. Hang in there...

Skrevet

Han er en dust. Men, for å trøste deg litt så kan det hende ting går seg til. Første året med barn kan være en skikkelig ildprøve for forholdet. Hang in there...

Alle år med barn er en prøvelse for forholdet, men de 3 første er verst med hensyn til søvn som gjør alt verre.

HI: ta en prat med han, avvisning funker iallfall ikke. En av dere må dessverre være den mest voksne og rydde opp, og han virker ikke like moden som deg. Det var bare et spill, og ikke virkeligheten. Det med at han kjørte i fra deg den ene gangen er dere ferdig med, ikke dvel ved gamle hendelser. For trust Me, dere får mange de neste årene.

lykke til!

Anonymous poster hash: c9f8d...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...