Gå til innhold

Hvordan starte fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 39 og begynner å bli veldig lei. Er det noen tips som faktisk fungerer? Da snakker jeg ikke om riekake,kanel,ananas,avføringsmiddel og slikt tull...

Anonymous poster hash: 3ef3b...1c1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her prøver vi med sex hver dag, helst både morgen og kveld....funket sist:-)

Anonymous poster hash: f2982...001
Skrevet

Ha sex, spis kanel, drikk lakserolje, gå i trapper,vask vinduer, hopp på trampoline, spis supersterk mat, stimuler brystvorte, få masse massasje(oxytoxin), bringebærblad-te, soooove!

Men... For at noe av dette i det hele tatt sjal funke, må du være moden... Så få jordmoren din til å strippe deg, gå til kiropraktor (de har hemmelige knep), modningsakupunktur kan også virke.

Lykke til, og gratulerer med baby på forhånd :-)

Ps. Husk lystgass :-D <3

Anonymous poster hash: 198db...dba

Skrevet

Ha sex, spis kanel, drikk lakserolje, gå i trapper,vask vinduer, hopp på trampoline, spis supersterk mat, stimuler brystvorte, få masse massasje(oxytoxin), bringebærblad-te, soooove!

Men... For at noe av dette i det hele tatt sjal funke, må du være moden... Så få jordmoren din til å strippe deg, gå til kiropraktor (de har hemmelige knep), modningsakupunktur kan også virke.

Hvor mye koster kiropraktor, og hvordan funker det? Og HVOR er slike steder?

Det samme med modningsakupuktur

Anonymous poster hash: 5eb54...392

Skrevet

Is! Spis is! Masse is.

Hvordan funker det? :)

Skrevet

Er moden når legen har sagt at fosteret ligger godt plassert nede i bekkenet?

Skrevet

Er gravid i uke 39 og begynner å bli veldig lei. Er det noen tips som faktisk fungerer? Da snakker jeg ikke om riekake,kanel,ananas,avføringsmiddel og slikt tull...

Jeg fødte mitt 3.barn i 2012 :) 

Jeg gikk to uker over termindato. Jeg gjorde ALT for å få den fødselen i gang, hehe ;) Det endte med at jeg ble satt i gang 15 dager på overtid... 

Når jeg ser tilbake... så har jeg en følelse av at jeg stresset for mye med dette her... Kanskje baby kommer "fortere" når kroppen slapper av og ikke stresser? 

Skrevet

Når startet dere? Og korti var babyen kommet? :)

Skrevet

Har spurt jordmor om stripping, men det var ikke aktuelt her :(

Skrevet

Sex og modningsakupunktur😊 funka her! Men også å ta det med ro...

Anonymous poster hash: a5be6...af7

Skrevet

Ta det med ro og vent. Babyen kommer når den er klar!

Skrevet

Vær forsiktig med lakseroljen, hvis ikke kan du risikere en pinlig opplevelse. Da vi fikk nr én var mannen ute på gangen for å hente seg en kaffe. Overhørte en samtale mellom to jordmødre. Damen på naborommet hadde prøvd med lakserolje for å sette i gang fødsel. Det funket ikke, så hun tok mer. Og mer. Tilslutt funket det. Styrtfødsel, og de måtte vaske gulv og vegger for avføringen hun hadde sprayet utover. Ikke kjekt.

Anonymous poster hash: 9f0ab...a74

Skrevet

Det som virker best er å ta det helt med ro, hvile. Fødsler starter gjerne når kroppen er helt avslappet, om natta.

Anonymous poster hash: 702ff...18e

Skrevet

Klart det "funket" hvis dere hadde sex morgen og kveld hver dag. Fødselen hadde startet dersom du hadde kledd deg ut som frosk morgen og kveld hver dag også. 

Sex setter beviselig ikke i gang fødsel. Sæd inneholder så lite av det aktuelle stoffet at det må en liter til for å få tilstrekkelig til å sette i gang en fødsel. 

Anonymous poster hash: 921e4...36a

Gjest Antarctica
Skrevet

Her prøver vi med sex hver dag, helst både morgen og kveld....funket sist:-)Anonymous poster hash: f2982...001

Klart det "funket" hvis dere hadde sex morgen og kveld hver dag. Fødselen hadde startet dersom du hadde kledd deg ut som frosk morgen og kveld hver dag også.  Sex setter beviselig ikke i gang fødsel. Sæd inneholder så lite av det aktuelle stoffet at det må en liter til for å få tilstrekkelig til å sette i gang en fødsel.  Anonymous poster hash: 921e4...36a

Hvis de drev på around the clock, så klarte hun kanskje å pine en liter ut av gubben til slutt...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...