Gå til innhold

Tidlig date etter brudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat vært igjennom et brudd. Pga hussalg/-kjøp tok det lenger tid enn planlagt, men jeg har nå vært offisielt singel i en mnd. (Uoffisielt i fire måneder)

Forholdet varte i mange år, men bruddet kunne gjerne skjedd for ett år siden. Jeg føler jeg har brukt siste året på å bli ferdig med han, selv om vi nå nylig flyttet fra hverandre.

En kollega har invitert meg ut. Jeg kjenner jeg er betatt og sommerfuglene kribler i magen. Kjenner litt på samvittigheten at jeg burde vente, for exen og omgivelsenes skyld, men samtidig så føler jeg at exen skylder meg å leve livet mitt uten dårlig samvittighet, siden det var han som ødela det vi hadde sammen.

Barna skal uansett ikke involveres, men er det dumt av meg å dra på date "så tidlig"?

Anonymous poster hash: 77116...602

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du annonserer det på facebook og sender bilde av dere til x'en ser jeg ingenting galt i å få lufta seg litt. Kos deg =) 

Skrevet

Med mindre du annonserer det på facebook og sender bilde av dere til x'en ser jeg ingenting galt i å få lufta seg litt. Kos deg =)

Takk! :-)

Jeg er ikke en av de som jevnlig oppdaterer statusen på fb ;-)

Anonymous poster hash: 77116...602

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...