Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 pakkekalenderen til mini eller har kjøpt inn alt,da får han små ting frem til jul som jeg deler opp . så får han en leke og morgenkåpe på julaften og lastebil/traktor 23 desember . blir nok en glad 22 månder gammel gutt da . Har dere begynt? Anonymous poster hash: 61d8a...009
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Har ikke begynt nei. Hva har du kjøpt ellers da, tips? Anonymous poster hash: 7946c...f98
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Hehe nei, kommer ikke til å ha pakkekalender før hun begynner på skolen. Hun skal få en enkel sjokoladekalender, jeg vil lære henne å bli glad for lite! Anonymous poster hash: ea792...101
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Har ikke begynt nei. Hva har du kjøpt ellers da, tips? Anonymous poster hash: 7946c...f98 en bøtte med biler og skilt deler opp en bøtte med dinosaurer deler opp Morgenkåpe Piano leke mega kloss eller hva det heter Tror det var det hele,men ikke sikker Anonymous poster hash: 61d8a...009
Elskerhøsten2014 Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Min er på sammen alder og får også pakkekalender. han får myke dyr også bondegård på lillejulaften og jake the pirat duplo på julaften
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Mine får ikke pakkekalender i år. I år blir det aktivitetskalender med familien Anonymous poster hash: 4307a...cc9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Mine får ikke pakkekalender i år. I år blir det aktivitetskalender med familien Anonymous poster hash: 4307a...cc9 Hvordan har du tenkt å gjøre det og hvilke aktiviteter? Jeg tenker også lage en slik (ikke i år da han er for liten) Har vurdert vanlig pakkekalender med noen aktiviteter som pepperkakebaking, bake lucciaboller og lignende. Og en tur i svømmehall... Anonymous poster hash: a905e...121
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Er ferdig og ferdig pakket inn... Anonymous poster hash: 738fc...b86
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 Får ikke til å klippe inn her. Jeg tenkte å gå tur for å finne mose, kongler etc en dag, lage julepynt av det en annen dag, lage maling og male bilder, trolldeig, fjelltur, aketur (om snø), brenne bål i skogen, gå måneskinnstur og se på stjernene etter leggetid ( stor stas), bake julekaker, poppe popcorn og ha hjemmekino. Må se litt an vær og føre også, vi går ikke på fjellet i storm, da blir det innekos. Mine barn er fryktelig bortskjemte på det materielle og ønsker seg aldri noe. De har alt for mye. Men de elsker familietid, og det er noe vi vil prioritere. Anonymous poster hash: 4307a...cc9
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #10 Skrevet 27. september 2014 Får ikke til å klippe inn her. Jeg tenkte å gå tur for å finne mose, kongler etc en dag, lage julepynt av det en annen dag, lage maling og male bilder, trolldeig, fjelltur, aketur (om snø), brenne bål i skogen, gå måneskinnstur og se på stjernene etter leggetid ( stor stas), bake julekaker, poppe popcorn og ha hjemmekino. Må se litt an vær og føre også, vi går ikke på fjellet i storm, da blir det innekos. Mine barn er fryktelig bortskjemte på det materielle og ønsker seg aldri noe. De har alt for mye. Men de elsker familietid, og det er noe vi vil prioritere. Anonymous poster hash: 4307a...cc9 Høres helt topp ut! Anonymous poster hash: a905e...121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå