Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Vi har veldig lyst på kanin, MEN vi bor i en blokk og har ikke hage. Skal vi ha en skal den kunne gå løs inne, vil også lære den å gå i bånd slik at den får lufte seg litt også. Tenker at bur kun skal brukes hvis vi ikke er hjemme, men jeg er hjemmeværende så den blir sjelden alene Noen synspunker eller erfaringer? Anonymous poster hash: f6e5a...f17
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Du må kaninsikre boligen, kjøp "Den store kaninboka" av Marit. e. Buseth, står mye bra der. Les deg godt opp om kaninkosthold, og husk at kaniner alltid skal være to (og begge skal være godt kastrerte før du i det heletatt forsøker å bonde dem ). Jeg kan mye om kaniner, bare spør hvis det er noe. Anonymous poster hash: a4a4f...6f9
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #3 Skrevet 27. september 2014 Du må kaninsikre boligen, kjøp "Den store kaninboka" av Marit. e. Buseth, står mye bra der. Les deg godt opp om kaninkosthold, og husk at kaniner alltid skal være to (og begge skal være godt kastrerte før du i det heletatt forsøker å bonde dem ). Jeg kan mye om kaniner, bare spør hvis det er noe. Anonymous poster hash: a4a4f...6f9 Tusen takk for svar! Har lest litt på nettet at man ikke trenger to kaniner hvis de virkelig bor sammen med familien og får være med på det meste? Lurer også litt på om det er stor forskjell på rasene iforhold til renslighet. Vil jo være kjempesynd hvis vi skaffer oss en som aldri blir stueren og den må bo mye i bur HI Anonymous poster hash: f6e5a...f17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå