Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Hva med menn som har barn med forskjellige kvinner? Hva tenker dere om det da? Jeg vet om en mann som har seks barn med tre forskjellige og har variabel kontakt med barna. Noen mer, noen mindre og noen har han ikke kontakt med i det hele tatt. Kunne dere vært sammen med en mann som har mange barn med ulike kvinner? (Uavhengig av om han har samvær eller ikke) Tanker? Anonymous poster hash: ce6d5...6a2
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Jeg dater når jeg finner noen å date. Har et barn selv. Må si at jeg heller vil ha en mann med tre barn med samme dame fra før, selv om jeg ønsker flere barn, enn en mann med tre barn med tre forskjellige. Nå var det jeg som ble forlatt, og det kan jo hende han også har blitt det. Likevel tenker jeg mitt altså. Pratet med en mann som hadde to barn. Det kom frem etterhvert at det var med to forskjellige, og at det var et halvt år mellom barna. Kan hende han hadde sine grunner, men jeg kjente det ble litt mye. Anonymous poster hash: 761f1...386
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Tenker de er billige, og styrer glatt unna. Anonymous poster hash: ec452...a21
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Jeg tenker at det må være utrolig komplisert med alle de forskjellige mødrene og barna. Anonymous poster hash: ce6d5...6a2
SuperFries Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Kunne ikke falt meg inn å bli sammen med en mann med 6 barn med 3 ulike kvinner. Ville ikke blitt sammen med en mann med 2 barn med 2 ulike kvinner, heller. For mye dine, mine, dine andre og kanskje våre. Grøss.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Jo flere mødre involvert, jo mer komplisert blir puslespillet med tanke på gavefordeling, ferie, arv og samvær. Jeg styrer glatt unna. Anonymous poster hash: 3a75d...b73
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Næh, sånn som eksen - kjørte to forhold i dass grunnet spilleavhengighet, fikk barn med oss begge hahah, ikke bli sammen med en sånn.. Anonymous poster hash: 0192c...cdc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 Nei takk. Anonymous poster hash: eb4f3...fac
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #10 Skrevet 26. september 2014 En som har barn med 2 forskjellige, og har et godt forhold til alle barna kunne jeg ha blitt sammen med. Men flere mødre enn det, eller en far som ikke har forhold til barna sine, han vil jeg ikke bli sammen med. Jeg er singel, og har 2 barn, men har samme far til mine 2. Anonymous poster hash: a1cb1...ecb
Elsker livet Skrevet 26. september 2014 #11 Skrevet 26. september 2014 Jeg tenker de er noe ustabile og at det ikke er noe poeng i å involvere seg. Det hadde holdt i lange baner med mine og dine, om jeg ikke skulle måtte forholde meg til min og dine og dine og dine.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #12 Skrevet 26. september 2014 Det kommer litt an på.. Er han under 30, 2 barn med 2 forskjellige og 1-3år mellom hvert barn hadde jeg styrt unna. Hadde han vært 30+ med 2 barn med 2 forskjellige, men 5-10år mellom barna hadde jeg kanskje vurdert det Anonymous poster hash: e3a03...34f
Jentebror Skrevet 26. september 2014 #13 Skrevet 26. september 2014 Kjenner en som har 7 barn med 6 forskjellige. Han har bittelitt samvær med 3 av de. Jeg ville aldri vært sammen med han. Det kommer veldig an på hvor mange forskjellige han har barn med, om de er tette i alder, om han har samvær osv. Tar han ikke sin del av ansvaret for barnet, er jeg ikke interessert om det er kun 1 han har fra før heller. Og ja, er ikke alltid man vet hvilken drittsekk han egentlig er før man sitter med babyen i magen/fanget. Men hadde aldri bevisst fått barn med en som ikke har samvær med barn han har fra før.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #14 Skrevet 26. september 2014 Nei. Helst ikke flere barn med flere forskjellige. Og max 2. Anonymous poster hash: fa20e...b27
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #15 Skrevet 26. september 2014 Kjenner jeg blir lei meg av denne tråden. Min mann var gift ei gang før meg. Han fikk ett barn. Kona var utro å forlot han. Ett par år etter ble "av og på" kjæresten uplanlagt gravid, og de prøvde å være en familie men det funket ikke. Så møtte han meg noen år etter, og vi har nå vært sammen ti år, å har to barn. Han tar like godt vare på alle fire! Så disse fordommene provoserer meg. Man kan ikke styre alt som skjer i livet, men man kan gjøre det beste ut av det man får.. Anonymous poster hash: f51be...b27
Nyttårs barn Skrevet 26. september 2014 #16 Skrevet 26. september 2014 Kjenner jeg blir lei meg av denne tråden. Min mann var gift ei gang før meg. Han fikk ett barn. Kona var utro å forlot han. Ett par år etter ble "av og på" kjæresten uplanlagt gravid, og de prøvde å være en familie men det funket ikke. Så møtte han meg noen år etter, og vi har nå vært sammen ti år, å har to barn. Han tar like godt vare på alle fire! Så disse fordommene provoserer meg. Man kan ikke styre alt som skjer i livet, men man kan gjøre det beste ut av det man får.. Anonymous poster hash: f51be...b27 Du har så klart rett i dette. Men ikke desto mindre er det nok krevende å gå inn i et forhold med en som har flere barn med forskjellige mødre. Mye logistikk og kamelsvelging.
*SommerFrisk* Skrevet 26. september 2014 #17 Skrevet 26. september 2014 Ville være helt uaktuelt for meg.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #18 Skrevet 26. september 2014 En pappa i bgh jeg jobber har to barn med to forskjellige kvinner! Og han er SÅ kjekk. Hadde glatt testa ut han om jeg var singel. Hva om første mammaen er død, og andre var utro? Ville aldri dømt en mann på bakgrunn av to barn med to forskjellige. Men hadde sett an situasjonen! Anonymous poster hash: 17898...206
Miamimom Skrevet 27. september 2014 #19 Skrevet 27. september 2014 Ville være helt uaktuelt for meg. Signerer!
Chl85 Skrevet 27. september 2014 #20 Skrevet 27. september 2014 Tenker at det blir mye bagasje å forholde seg til... Hvis en mann har barn med eksempelvis 3 kvinner... Kan se for meg masse organisering, diskusjoner med 3 forskjellige mammaer, forskjellige regler, økonomi osv...Kunne også tenke meg at han er litt ukritisk. Hadde vel styrt unna. Men sikkert noen som får det til og man får ikke planlagt livet ned til minste detalj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå