Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Kommer kanskje ann på hvor mye de brukes? Har jo noen som ligger fast i senga, de byttes jo på i løpet av natten. Og så har vi en som brukes på dagtid, den blir i grunn lite brukt, kun hvis ho er litt sutrete og lignende. Hvor ofte bytter dere? Anonymous poster hash: fa07a...0f4
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Hvorfor skal du bytte de ut? Her i huset bruker vi en smokk til den forsvinner. Da kjøper vi ny! Anonymous poster hash: a2ed7...6ec
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 bytter de ikke ut... bare koker de innimellom Anonymous poster hash: 64c9c...387
Blomstogbier Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Hvis de er ødelagte eller forsvinner bruker silikonsmokker,
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Bytter de ikke. Koker de ca hver femte dag. Anonymous poster hash: 8f231...fae
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Om ungen har en smokk så anbefales det å bytte en gang i mnd, men vår sønn har ca 10 smokker så bytter en gang i halvåret. Er silikonsmokker og det samler seg skit inni de og nedi kanten hvor silikonen er festet som ikke forsvinner av å koke. Koker ca en gang i uka. Anonymous poster hash: 4b5a1...ef8
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Bytter ikke, kjøper nye i ny og ne. Noen forsvinner hele tiden. Jeg har kjøpt tre forskjellige navnelapper siden bhg-start høst 12, og ser at det enda er et par stk i sirkulasjon. Var sikkert opptil 10 den gang da Noen hiver jeg innimellom, stygge nedi kanten eller rusk inni. Koker aldri. Friskt barn hele veien. Anonymous poster hash: 39af5...20c
Mother Gothel Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Har aldri byttet ut noen "med vilje", men det forsvinner jo noen i blant da. Og da kjøper jeg nye. Så kaster jeg heller de jeg finner under sofaen etter to år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå