Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Et lite hjertesukk.. Han har to barn (8 og 9 år), jeg et (13 år) så har vi en sammen (5 år). Jeg har helt topp kontakt med hans barn siden jeg har kjent se siden de var 1 og 2 år. Hans barn er her 50%, mitt eldste er ca 90% her. Alt er helt topp, men uansett hvordan jeg vrir meg så får jeg ikke fra meg tanken på at jeg har bare to egenfødte barn... Det surrer i bakhodet at jeg ikke kan legge fra meg tanken på en siste liten knott... Økonomi og hus er ikke noe problem. Har alltid sett for meg 4 egne barn, jeg elsker barn Noen med kloke ord og råd til meg...? Anonymous poster hash: 7cbb1...e74
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Ser ikke problemet hvis mannen din vil. Dersom han nekter, bør du nok vurdere å gi opp tanken. Kanskje han forstår deg hvis du bare legger fram saken riktig? Anonymous poster hash: 6f490...ecc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Hva sier han? Anonymous poster hash: 8be42...166
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Siden dere allerede har et fellesbarn så blir det hvert fall ikke mer kaos sånn sett Hva syns han da? Anonymous poster hash: ff533...b78
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Han er med på både en og to til hvis jeg ønsker det, det er hos meg frykten for kaos sitter Men så er det jo dette med at en angrer på de man ikke fikk, aldri på de man fikk... Anonymous poster hash: 7cbb1...e74
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Dessuten tenker jeg vel litt at vi blir de 'snåle' med fem barn, hehe Anonymous poster hash: 7cbb1...e74
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Hvis mannen er med, så synes jeg at dere skal kjøre på Hva så om noen tenker at dere er snåle? Det betyr jo ingenting. Kaos er jo sjarmerende Men sååå veldig kaos tror jeg ikke det blir Anonymous poster hash: 6f490...ecc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Dessuten tenker jeg vel litt at vi blir de 'snåle' med fem barn, hehe Anonymous poster hash: 7cbb1...e74 Jeg er misunnelig jeg, på dem som har økonomi, tid og energi til så mange barn Her drømmer jeg om nr 3 men jeg ser godt at vi ikke har råd til større hus og større biler.. Dere er allerede vant med en storhusholdning, kjør på da vel Anonymous poster hash: ff533...b78
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 Ja det kan se ut som det går den veien... Må bare fortrenge faktumet at jeg skal ha en ny runde med spybøtte og keisersnitt først 😉😂 Takk for svarene, det hjelper å lufte tankene litt 😊 Anonymous poster hash: 7cbb1...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå