Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Hadde du da syntes det var greit at de ansatte i barnehagen leste bloggen? Anonymous poster hash: 390fa...50e
Mandala Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Hvis jeg hadde en blogg, så måtte jeg da synes at det var greit at hele verden leste bloggen min.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Eh, JA! Latterlig spørsmål. Hvis bloggen bare er ment for noen så skriver man en mail. Anonymous poster hash: bfc1c...37e
PrinsesseHengepupp Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Blogging er en offentlig og fullstendig ikkeprivat utbretting av dette og hint på verdensveven, så da må man nok tåle at både barnehageansatte, x'er OG svigermor får med seg hva som står der. Dessverre ser jeg stadig eksempler på at ikke alle bloggere ser ut til å være klar over dette.
ms.Pond Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Hvis man først har en blogg kan man ikke synes det ikke er greit at noen leser den. Stort mer offentlig og blottstilt går det vel ikke an å være, med mindre man stiller seg i nettoen på en bruskasse på torget og roper ut alt man har gjort en dag.
sug lut Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Hvis du blotter deg på bussen, ville du da synes det var ok at også naboen og sjefen så deg?
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Hvis du blotter deg på bussen, ville du da synes det var ok at også naboen og sjefen så deg? Selvsagt ikke. Jeg vil ikke at DE skal glo. Jeg vil at Kåre Conradi skal glo jeg. Anonymous poster hash: bfc1c...37e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Ja, en blogg er jo synlig for alle Anonymous poster hash: 4fea5...dd2
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 Man kan lage blogger med passord, da kan man selv velge hvem som får lese. Anonymous poster hash: f6fff...4fc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #10 Skrevet 26. september 2014 Man kan lage blogger med passord, da kan man selv velge hvem som får lese.Anonymous poster hash: f6fff...4fc Facebook? Hva er poenget med blogg om den er lukket? Jaja, om en vil skrive om livet sitt for alle må en regne med at da ALLE kan snuble over den, inkl bhg, naboer, venner, bekjente, butikkdamen og postmannen, You name it. Anonymous poster hash: 1659c...276
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #11 Skrevet 27. september 2014 Man kan lage blogger med passord, da kan man selv velge hvem som får lese.Anonymous poster hash: f6fff...4fc Facebook? Hva er poenget med blogg om den er lukket? Jaja, om en vil skrive om livet sitt for alle må en regne med at da ALLE kan snuble over den, inkl bhg, naboer, venner, bekjente, butikkdamen og postmannen, You name it. Anonymous poster hash: 1659c...276 Jeg kjenner noen som blogget om opplevelsene under en lengre ferie. Hun ville dele ferien med familie og venner. Hun hadde passord på blogger, siden hun ikke ville at fremmede skulle lese. Anonymous poster hash: f6fff...4fc
Anonym bruker Skrevet 27. september 2014 #12 Skrevet 27. september 2014 Man kan lage blogger med passord, da kan man selv velge hvem som får lese.Anonymous poster hash: f6fff...4fc Facebook? Hva er poenget med blogg om den er lukket? Jaja, om en vil skrive om livet sitt for alle må en regne med at da ALLE kan snuble over den, inkl bhg, naboer, venner, bekjente, butikkdamen og postmannen, You name it. Anonymous poster hash: 1659c...276 Jeg kjenner noen som blogget om opplevelsene under en lengre ferie. Hun ville dele ferien med familie og venner. Hun hadde passord på blogger, siden hun ikke ville at fremmede skulle lese. Anonymous poster hash: f6fff...4fc Autocorrect, se bort i fra skrivefeil. Anonymous poster hash: f6fff...4fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå