Gå til innhold

Hvis du hadde en blogg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du da syntes det var greit at de ansatte i barnehagen leste bloggen?

 

 

Anonymous poster hash: 390fa...50e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg hadde en blogg, så måtte jeg da synes at det var greit at hele verden leste bloggen min.

Skrevet

Eh, JA!

Latterlig spørsmål.

Hvis bloggen bare er ment for noen så skriver man en mail.

 

Anonymous poster hash: bfc1c...37e

Skrevet

Blogging er en offentlig og fullstendig ikkeprivat utbretting av dette og hint på verdensveven, så da må man nok tåle at både barnehageansatte, x'er OG svigermor får med seg hva som står der. Dessverre ser jeg stadig eksempler på at ikke alle bloggere ser ut til å være klar over dette. 

Skrevet

Hvis man først har en blogg kan man ikke synes det ikke er greit at noen leser den. Stort mer offentlig og blottstilt går det vel ikke an å være, med mindre man stiller seg i nettoen på en bruskasse på torget og roper ut alt man har gjort en dag. 

Skrevet

Hvis du blotter deg på bussen, ville du da synes det var ok at også naboen og sjefen så deg?

Skrevet

Hvis du blotter deg på bussen, ville du da synes det var ok at også naboen og sjefen så deg?

Selvsagt ikke. Jeg vil ikke at DE skal glo.

Jeg vil at Kåre Conradi skal glo jeg.

 

Anonymous poster hash: bfc1c...37e

Skrevet

Ja, en blogg er jo synlig for alle :P

 

Anonymous poster hash: 4fea5...dd2

Skrevet

Man kan lage blogger med passord, da kan man selv velge hvem som får lese.

 

Anonymous poster hash: f6fff...4fc

Skrevet

Man kan lage blogger med passord, da kan man selv velge hvem som får lese.Anonymous poster hash: f6fff...4fc

Facebook? Hva er poenget med blogg om den er lukket? Jaja, om en vil skrive om livet sitt for alle må en regne med at da ALLE kan snuble over den, inkl bhg, naboer, venner, bekjente, butikkdamen og postmannen, You name it.

 

Anonymous poster hash: 1659c...276

Skrevet

 

Man kan lage blogger med passord, da kan man selv velge hvem som får lese.Anonymous poster hash: f6fff...4fc

Facebook? Hva er poenget med blogg om den er lukket? Jaja, om en vil skrive om livet sitt for alle må en regne med at da ALLE kan snuble over den, inkl bhg, naboer, venner, bekjente, butikkdamen og postmannen, You name it.

 

Anonymous poster hash: 1659c...276

Jeg kjenner noen som blogget om opplevelsene under en lengre ferie.

Hun ville dele ferien med familie og venner.

Hun hadde passord på blogger, siden hun ikke ville at fremmede skulle lese.

 

 

Anonymous poster hash: f6fff...4fc

Skrevet

 

 

Man kan lage blogger med passord, da kan man selv velge hvem som får lese.Anonymous poster hash: f6fff...4fc

Facebook? Hva er poenget med blogg om den er lukket? Jaja, om en vil skrive om livet sitt for alle må en regne med at da ALLE kan snuble over den, inkl bhg, naboer, venner, bekjente, butikkdamen og postmannen, You name it.

 

Anonymous poster hash: 1659c...276

Jeg kjenner noen som blogget om opplevelsene under en lengre ferie.

Hun ville dele ferien med familie og venner.

Hun hadde passord på blogger, siden hun ikke ville at fremmede skulle lese.

 

 

Anonymous poster hash: f6fff...4fc

Autocorrect, se bort i fra skrivefeil.

 

 

Anonymous poster hash: f6fff...4fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...