Gå til innhold

Utro:(((((

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt knust. Mannen min har vært utro. Kom hjem fra kurs, og der finner jeg lange mørke hår i senga. Jeg har lyst hår. Har ikke sagt noe til han ennå. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 55a20...06f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som kjeder seg en fredags ettermiddag i dag ser jeg............

Anonymous poster hash: 3f06d...f4e

Skrevet

Hva mener du? Jeg prøver bare å få noen råd på hva jeg skal gjøre. Det klikker snart for meg her

Skrevet

Kanskje din mann har glemt å barbere seg gjevnlig i underlivet at det var de hårene du fant.

Anonymous poster hash: 56f6f...7b4

Skrevet

Da spør du mannen: Du, de lange, mørke hårene jeg fant i senga etter at jeg kom hjem.... Care to explain? 

Da ser du fort på han om du har fersket han i noe. 

Anonymous poster hash: 137b7...187
Skrevet

Hvorfor er dere slik mot meg. Hva har jg gjort dere?

Skrevet

Snok på tlf hans, og pc ol. Så finner du sikkert ut noe. Dersom du ikke finner noe, så konfronterer du han med hårene. 

Anonymous poster hash: b5980...743
Skrevet

Det var ikke noe vondt ment i innlegget jeg skrev. Men jeg ville ha spurt mannen rett ut og sett på reaksjonen hans. Uansett hvor god løgner han måtte være, så ville ansiktet ha røpet han i løpet av det første sekundet etter jeg hadde stilt spørsmålet. 

Skrevet

Har konfrontert han. Og han innrømmet det umiddelbart. Ikke noe seriøst sier han. Bare en liten fling. Er helt ødelagt. Vi har to barn på 1 og 4 år.

Skrevet

klem til deg

Anonymous poster hash: af268...814
Skrevet

Huff.. for en tosk av en mann..

En stor klem til deg.

Skrevet

Har konfrontert han. Og han innrømmet det umiddelbart. Ikke noe seriøst sier han. Bare en liten fling. Er helt ødelagt. Vi har to barn på 1 og 4 år.

Man tar ikke med seg "en liten fling" hjem i sengen man har felles med ektefelle/samboer!

En liten fling kan man har om man er singel, ikke når man er i et forhold.

Han bagatelliserer det hele, selv om han innrømmer det.

Jeg hadde dratt ut og kjøpt ny seng i morgen - på hans regning. Og mandag ville jeg bestilt time til fvk.

Klem til deg, HI!

Anonymous poster hash: c06fe...c08

Skrevet

oi, shitt!!! For en tosk! :o Hadde aldri klart å stolt på en sånn mann! Bagateliserer det på den måten!? :o Jeg er sjokka! Tror egentlig du bare bør flytte fra denne mannen med en gang.......

Du fortjener bedre.

Anonymous poster hash: b5980...743
Skrevet

Tenker at Jeg må flytte ut, men hva med barna?? Hva skal jeg gjøre? Jeg sitter sammenkrøket på badet og bare kaster opp.

Skrevet

Kaster opp MENS du skriver her?

Anonymous poster hash: 12005...35e

Skrevet

Nå får jeg helt noia her. Jeg har en elsker med blond samboer. Sov hos han fra onsdag til torsdag når samboeren var borte. Var det da du var borte?

Anonymous poster hash: 0a602...109

Skrevet

Kaster opp MENS du skriver her?

Anonymous poster hash: 12005...35e

Hva er vitsen? Om du tror det er trolling så la være å svare istedet for å være frekk.

Anonymous poster hash: 769b1...43f

Skrevet

Stor klem til deg. Skjønner at du har det vondt. Kan du dra bort litt, med barna, til noen som kan ta vare på deg? Ikke ta noen store valg nå.

Anonymous poster hash: 3d263...8ff

Skrevet

Klem til deg HI! For en elendig pusling av en mann. Det finnes ikke noe som heter en liten fling når man er etablert med kone og barn. Da er det utroskap, punktum. 

Du skal ikke behøve å dra noe sted med mindre du ønsker det selv. HAN har driti på draget, så han kan dra. Og han kan legge igjen kredittkortet sitt så du kan kjøpe ny seng. Barna kan bo med deg eller hos venner, besteforeldre eller lignende mens han bor på et lite kott for seg selv og kjenner på hva han har ødelagt. 

Igjen, god klem til deg. Ingen fortjener å oppleve et sånt svik. 

Skrevet

Be han flytte ut, få kortet hans så du kan kjøpe ny seng/forsørge barna og deg selv og bestil time hos psykolog til dere.

Skrevet

Takk for støtte. Jeg drar til mamma i dag. Ungene blir hos pappan. Jeg er for ustabil.

Skrevet

Tenker på deg, HI! Gjør som du føler for du nå. Hva sier mannen oppi alt dette da? Er han lei seg, angrer og skjønner hva han har gjort mot deg?

Skrevet

Han er bare helt lukket. Sier ingenting. Jeg prøvde å prate til han i stad, men det eneste han gjentar er at det er en fling, og at han ikke mente noe mer med henne.

Skrevet

Ikke for å være slem.

Men du fant ET langt mørkt hår i sengen deres....

Vet du hvor mange hårstrå et menneske mister i løper av en dag..
Veldig mange.
Det fins utallige måte mannen din kan ha klart å få med seg det ENE hårstrådet hjemme på og det har havnet der som IKKE involverer utroskap.

Anonymous poster hash: 81bc9...189

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...