Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Han: Hva? Tok du fatet mitt? Hun: Ja? Satte det i oppvaskmaskinen sammen med alt det andre som stod på benken. Beklager. Han: Jeg hadde jo satt det til sides for å bruke det igjen. Det stod på siden av resten, jeg trodde du så det..! Hun: Beklager da, jeg trodde jeg gjorde deg en tjeneste! Jeg kan ta det ut igjen. Sånn, der har du det. Han: Hvorfor lager du så mye styr ut av småting? Hun: ???????? Anonymous poster hash: fedc2...34b
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Gjeeeesp Anonymous poster hash: b8239...cd7
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 ??? Anonymous poster hash: df461...d69
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 ok Anonymous poster hash: 2b78e...07d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Hva, hvem, hvor og hvorfor? Anonymous poster hash: 4cc2f...812
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Ikke rart det blir krig i verden... Anonymous poster hash: 497d8...797
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Hvem var det som lagde styr av småting? Føler med henne. Anonymous poster hash: b06ab...3f0
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Bææææ Anonymous poster hash: e2f5e...c43
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 hehehe... d hørtes ut som du beskrev min mann... desverre.. Anonymous poster hash: bd60e...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå