Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Jeg var sammen med en mann i 6 år. Han ble far til mine to barn. Jeg elsket han, han stilte opp for oss på alle tenkelige måter. Han var trofast, kjærlig, snill og ikke minst, verdens beste pappa. Han lekte med barna, la de, trøstet de. Han var oppmerksom mot meg, han var alt. Men.... Jeg kjedet meg. Ettersom årene gikk så ble han FOR snill. For tøffel og kjedelig. Jeg begynte å lete etter spenning. Jeg traff, for meg den gang, drømmemannen. Han var kjekk, morsom, vi var veldig like på mange punkter med interesser osv. Jeg falt pladask. Jeg kastet mannen ut og ble samboer med den nye mannen etter en stund. Forelsket og blind. Den nye samboeren min er hverken en drittsekk eller har noen mørke hemmeligheter, men her sitter jeg, snart to år etter og angrer som bare fy. Det verker i hele kroppen, jeg vil bare ha eksen tilbake. Han vil selvfølgelig ikke ha meg. Så dere damer. Åpen øynene og innse hva dere virkelig har. Det er ikke verdt å ofre familien for å få litt spenning. Anonymous poster hash: e7a7e...7ee
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Da har du gjerne lært nå selv også . Jeg kjeder meg ikke i forholdet, men hadde jeg gjort det men alt det andre du beskriver hadde vært på plass , så hadde jeg jo aldri gått ut av forholdet likevel. Det å kjede seg og finne spenning må vel være noe av det enkleste å gjøre noe med Anonymous poster hash: 6754c...a61
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Takk for at du deler HI. Kan hende du hindret noen nå i å miste sin kjære mann og pappa nå :-). Anonymous poster hash: 25dc0...f92
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Hvis man kjeder seg i ett forhold så må man kanskje kjempe litt eller være kretaiv selv. Det viktigste er å tenke seg godt om....det finnes ikke mange av de gode mennen der ute. Så ta vare på de som er snille og har kjærlighet. Anonymous poster hash: 75be5...379
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå