Gå til innhold

Hehe... Thorbjørns ærlighet (BB)!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er jo herlig ærlig da! Liker sånne mennesker. Han er virkelig real!

 

Men......... Det Tommy gjør da, er å gå og DYNKE seg i parfyme. Har lissom ikke fattet at det ikke er måten å bli renslig på. ;-)

 

http://www.bigbrother.no/videos/thomas-kroppslukt/

 

 



Anonymous poster hash: 78300...88c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk glipp av episoden i går.. Men han Thorbjørn er ganske herlig da (på en morsom måte, ikke hot!)

 

Anonymous poster hash: 378e0...1e2

Skrevet

Gikk glipp av episoden i går.. Men han Thorbjørn er ganske herlig da (på en morsom måte, ikke hot!)

 

Anonymous poster hash: 378e0...1e2

Nei, han er ikke hot. Men en fin fyr. 👍😊

 

 

Anonymous poster hash: 78300...88c

Skrevet

 

Gikk glipp av episoden i går.. Men han Thorbjørn er ganske herlig da (på en morsom måte, ikke hot!)

 

Anonymous poster hash: 378e0...1e2

Nei, han er ikke hot. Men en fin fyr. 👍😊

 

 

Anonymous poster hash: 78300...88c

Ja, liker så godt når han blir "fra seg" hvis han prater/småkrangler med Anna på svensk 😊 Veldig morsomt!

 

Anonymous poster hash: 378e0...1e2

Skrevet

Hvordan er han Erlend da? Eller er han der ikke lenger?



Anonymous poster hash: 85630...eed
Skrevet

Men hvorfor må Thorbjørn snakke svorsk? ?

 

Anonymous poster hash: 259c0...c89

Skrevet

Han gjør det for at svenskene letter kan forstå hva som blir sakt.

 

Anonymous poster hash: f2686...40d

Skrevet

 

Hvordan er han Erlend da? Eller er han der ikke lenger?

 

Anonymous poster hash: 85630...eed

Erland gjør egentlig ikke så veldig mye ut av seg, men han er der fortsatt.

 

Har fått et godt inntrykk av han også da!

 

 

Anonymous poster hash: 78300...88c

Skrevet

Omg

 

Anonymous poster hash: dc8fb...fcc

Skrevet

Thorbjørn er veldig NYDELIG :D ikke min type,men synes han er veldig nydelig. Heier på han, Erland, Anna og Jenny F :) Liker Philip og Julia godt,men heier ikke på de :) håper Krissy, Jenny N, Thomas, Caroline eller  Christoffer går ut. Så må jeg ikke glemme goguttene Pelle og Anders :).. Resten bryr jeg meg ikke om,men de liker de

Skrevet

Utrolig fin og tydelig måte å si ifra på :) godt jobba!

 

Heier på Anders og pelle, herregud for noen skjønninger :D

Skrevet

Jeg tror jeg har et lite crush på Anders.. Nydelig mann! ♡

 

Anonymous poster hash: 336e9...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...