Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Han er jo herlig ærlig da! Liker sånne mennesker. Han er virkelig real! Men......... Det Tommy gjør da, er å gå og DYNKE seg i parfyme. Har lissom ikke fattet at det ikke er måten å bli renslig på. ;-) http://www.bigbrother.no/videos/thomas-kroppslukt/ Anonymous poster hash: 78300...88c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 Gikk glipp av episoden i går.. Men han Thorbjørn er ganske herlig da (på en morsom måte, ikke hot!) Anonymous poster hash: 378e0...1e2
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #3 Skrevet 26. september 2014 Gikk glipp av episoden i går.. Men han Thorbjørn er ganske herlig da (på en morsom måte, ikke hot!) Anonymous poster hash: 378e0...1e2 Nei, han er ikke hot. Men en fin fyr. 👍😊 Anonymous poster hash: 78300...88c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #4 Skrevet 26. september 2014 Gikk glipp av episoden i går.. Men han Thorbjørn er ganske herlig da (på en morsom måte, ikke hot!) Anonymous poster hash: 378e0...1e2 Nei, han er ikke hot. Men en fin fyr. 👍😊 Anonymous poster hash: 78300...88c Ja, liker så godt når han blir "fra seg" hvis han prater/småkrangler med Anna på svensk 😊 Veldig morsomt! Anonymous poster hash: 378e0...1e2
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #5 Skrevet 26. september 2014 Hvordan er han Erlend da? Eller er han der ikke lenger? Anonymous poster hash: 85630...eed
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #6 Skrevet 26. september 2014 Men hvorfor må Thorbjørn snakke svorsk? ? Anonymous poster hash: 259c0...c89
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #7 Skrevet 26. september 2014 Han gjør det for at svenskene letter kan forstå hva som blir sakt. Anonymous poster hash: f2686...40d
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #8 Skrevet 26. september 2014 Hvordan er han Erlend da? Eller er han der ikke lenger? Anonymous poster hash: 85630...eed Erland gjør egentlig ikke så veldig mye ut av seg, men han er der fortsatt. Har fått et godt inntrykk av han også da! Anonymous poster hash: 78300...88c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #9 Skrevet 26. september 2014 Omg Anonymous poster hash: dc8fb...fcc
Elskerhøsten2014 Skrevet 26. september 2014 #10 Skrevet 26. september 2014 Thorbjørn er veldig NYDELIG ikke min type,men synes han er veldig nydelig. Heier på han, Erland, Anna og Jenny F Liker Philip og Julia godt,men heier ikke på de håper Krissy, Jenny N, Thomas, Caroline eller Christoffer går ut. Så må jeg ikke glemme goguttene Pelle og Anders .. Resten bryr jeg meg ikke om,men de liker de
Marriet Skrevet 26. september 2014 #11 Skrevet 26. september 2014 Utrolig fin og tydelig måte å si ifra på godt jobba! Heier på Anders og pelle, herregud for noen skjønninger
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #12 Skrevet 26. september 2014 Anonymous poster hash: 78300...88c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #13 Skrevet 26. september 2014 Jeg tror jeg har et lite crush på Anders.. Nydelig mann! ♡ Anonymous poster hash: 336e9...877
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå