Gå til innhold

Hormonspiral og rier....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn spiral for ca en måned siden. Bortsett fra at jeg besvimte etter innsetting så hadde jeg lite smerter mens den ble satt inn, heller ikke i etterkant.

I natt mens jeg hadde sex så merket jeg at noe ikke var som det skulle være. Et trykk nederst i underlivet som ble sterkere og sterkere. Til slutt måtte jeg avbryte samleiet og da dro det seg skikkelig til.

Fikk skikkelige smerter, som minnet om rier. Det hele varte ca i et kvarter og føltes forferdelig. Ikke klarte jeg å reise meg, ingen stilling var behagelig. Stakkars kjæresten min som ikke ante hva han skulle gjøre der jeg lå og ynket meg. 

Så gikk det gradvis over, kjente at det svant hen. Noen som har opplevd noe liknende?

Har time hos legen neste uke men lurte litt på hvor vanlig dette er. Jeg kjenner fremdeles et lite trykk i underlivet i dag, men det er ikke smerter...bare ubehag.

Anonymous poster hash: 90146...411
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Prøver igjen. Jeg merker at jeg ikke er helt meg selv ennå. Svimmel når jeg reiser meg opp og formen er redusert, uten at det er merkbart når jeg sitter rolig.

Noen som har vært borti dette?

Skrevet

Da jeg satt in spiral fikk jeg beskjed om å ta slike symptomer på alvor. Kan være snakk om infeksjon i verste fall. Da bør du ikke vente med å få det undersøkt. Ellers har jeg ingen gode råd dessverre...

Skrevet

Da jeg satt in spiral fikk jeg beskjed om å ta slike symptomer på alvor. Kan være snakk om infeksjon i verste fall. Da bør du ikke vente med å få det undersøkt. Ellers har jeg ingen gode råd dessverre...

HI

Jo, takk. Jeg kontaktet jo lege i dag og har time neste uke. Men siden jeg ikke har vondt mer så fant vi ut at det ikke var noe hast. Skulle det derimot bli verre så skulle jeg ringe igjen. 

Men jeg bare lurer på hva som egentlig skjedde...det var ordentlig ubehagelig og jeg frykter at svaret som legen kommer til å gi meg vil være "det er sånt som kan skje".

Skrevet

Kroppen kan støte ut spiralen også, men veit ikke om det kan skje i forbindelse med sex, men det er jo en mulighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...