Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #1 Skrevet 26. september 2014 Har 3 uker igjen og er skikkelig lei nå...alt er tungt!Nei er ikke meninga å klage, jeg er veldig heldig, men det hadde vært herlig å fått ut barnet nå!:-) Forrige Onsdag skreiv jordmor at cervix var 2-3 cm bakovervendt(mener jeg)og halvmyk....vet ikke HELT hva det betyr da....... Forrige gang hjalp det med sex så nå tenkte jeg å prøve på det. Hadde sex i gårkveld og i dag morges, men problemet er at jeg hovner så opp etter samleie....gjør skikkelig vondt fra underlivet,rompa og ned i begge føttene.... jeg skal alltids klare å holde ut om det hjelper, men lurer på om det kan være skadelig på noen måte??:S Har hele svangerskapet hatt en god del kynnere, og sist sa jormor at jeg hadde i grenseland med fostervann, men ikke noe å tenke på så lenge jeg kjente normal bevegelser.... Anonymous poster hash: 240e0...7e7
Anonym bruker Skrevet 26. september 2014 #2 Skrevet 26. september 2014 får vonde kynnere til og med når jeg sitter nå, tør jeg satse på mere sengehygge ikveld? Anonymous poster hash: 240e0...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå