Gå til innhold

Aldersforskjell.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes der om at ei dame på 25 er sammen med en mann på 38 år? 
Ender alltid opp med å date de som er litt eldre enn meg selv, fordi de er tryggere, jeg tenner mer på en voksen mann enn en guttete 20-åring, de har mer erfaring og innsikt i livet og generelt. Er jeg helt ute å kjører?

Mange venner som reagerer på aldersforskjellen til meg og han jeg dater/ er i begynnende forhold med. 

Anonymous poster hash: 946cf...3b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spiller da ingen rolle, ihvertfall ikke nå.

Hos naboen her ble det et problem da han gikk av med pensjon 11 år før henne. Da hun endelig ble pensjonist var han så gammel plutselig, orket ikke reise til utlandet, gå på ski, plukke bær i skogen, reise på hytta eller noen slike ting som hun hadde gledet seg til. Han ville bare lese avisen, slappe av og ta livet med ro, hun var en nypensjonist med masse energi og virketrang, de var på helt forskjellig nivå.

Anonymous poster hash: a1f02...5e3
Skrevet

Når du er i tjueårene og han 13 år eldre tenker jeg dere begge er voksne og har litt erfaring så da tenker jeg ikke så mye mer om det. Folk er forskjellige. Det ville vært noe annet om du var 15 og han 28.....

Skrevet

Tenker at det ikke spiller noen rolle hva andre mener, kjærlighet kjenner ingen alder er det ikke det det heter? Dere er begge voksne så bare å kjøre på. Jeg har også alltid hatt en dragning mot menn som er eldre enn meg, de er voksne og har opplevd en del i livet. Er forøvrig selv 25 og som nysingel ser jeg etter en voksen mann når jeg skal finne meg en ny ;)

Skrevet

Har erfaring med at menn under 30 som regel er noen umodne guttevalper som har lyst til å pule rundt, feste og ha det gøy. Hvis du har barn fra før er det tryggere å velge en som er eldre. Tenner heller ikke på veldig unge menn, så her er vi to :)

Anonymous poster hash: 0f258...2bb
Skrevet

Har erfaring med at menn under 30 som regel er noen umodne guttevalper som har lyst til å pule rundt, feste og ha det gøy. Hvis du har barn fra før er det tryggere å velge en som er eldre. Tenner heller ikke på veldig unge menn, så her er vi to :)

Anonymous poster hash: 0f258...2bb

Det er min erfaring og...hehe...

HI

Anonymous poster hash: 946cf...3b6

Skrevet

I 20-årene hadde jeg to elskere i flere år som var 13-15 år eldre.

Men da jeg passerte 30 giftet jeg meg en en yngre mann. :-)

Anonymous poster hash: ccf73...f6c
Skrevet

Jeg som hadde eldre elskere..

Trykket litt for raskt..

Nå er jeg 41 og det hadde vært veldig rart om jeg skulle vært gift med en på 55 nå...

Anonymous poster hash: ccf73...f6c
Skrevet

Har erfaring med at menn under 30 som regel er noen umodne guttevalper som har lyst til å pule rundt, feste og ha det gøy. Hvis du har barn fra før er det tryggere å velge en som er eldre. Tenner heller ikke på veldig unge menn, så her er vi to :)Anonymous poster hash: 0f258...2bb

Det er min erfaring og...hehe...HI Anonymous poster hash: 946cf...3b6

De der har mer å gjøre med personlighet enn alder. Jeg er 29 og en venninne av meg (på miån alder) slo akkurat opp med sin 46 år gamle kjæreste fordi han var ekstremt umoden, ikke ville binde seg, levde ungkarslivet og var mest opptatt av biler og festing.

Da jeg traff mannen min var jeg 20 og han 22. Han var veldig voksen, reflektert og moden, og hadde gjort seg ferdig med festing og å "pule rundt". Han var allerede da fornuftig og pliktoppfyllende, og var ute etter et ordentlig forhold, det er jo nå no år siden, og han er fortsatt mer voksen enn enkelte menn jeg kjenner som er nærmere 40.

Så, HI, det finnes nok menn på din alder som er voksne i hodet og fornuftige. Faktisk tenker jeg når du har møtt en singel mann på 38 år; hvorfor er han singel? Min erfaring er at single menn på den alderen er mer umodne, fordi de enten har vært ungkarer kjempelenge, eller slått opp med dama. Det trenger absolutt ikke å være sånn med han du har møtt altså, men dessverre er de beste mennene over 30 tatt (min er en av dem :P)

Anonymous poster hash: 6e261...f00

Skrevet

Ser ikke problemet..

Jeg er 28 og han er 45.. 

Vært sammen i 5 år, gift i 2 av dem..

Anonymous poster hash: 3da97...41a
Skrevet

Ser ikke problemet.. Jeg er 28 og han er 45.. Vært sammen i 5 år, gift i 2 av dem.. Anonymous poster hash: 3da97...41a

Det eneste evt. problemet med tanke på 17 års aldersforskjell der mannen er eldre enn kvinnen er at menn som regel lever kortere enn kvinner, og du har en høy risiko for å leve de siste 20 årene uten han. Når du nærmer deg pensjonistalder vil han kanskje være pleietrengende allerede.

Jeg tenker at det kan være trist..

Skrevet

Alder har ingenting å si. Her er jeg 33 og mannen 51. Er gift og har to små barn sammen. Vi ble sammen når jeg var 16 år og flyttet sammen når jeg ble 18. Han er verdens beste mann, verdens beste pappa og utrolig snill. <3

Anonymous poster hash: 6ead7...de0

Skrevet

Ser ikke problemet.. Jeg er 28 og han er 45.. Vært sammen i 5 år, gift i 2 av dem.. Anonymous poster hash: 3da97...41a

Det eneste evt. problemet med tanke på 17 års aldersforskjell der mannen er eldre enn kvinnen er at menn som regel lever kortere enn kvinner, og du har en høy risiko for å leve de siste 20 årene uten han. Når du nærmer deg pensjonistalder vil han kanskje være pleietrengende allerede.

Jeg tenker at det kan være trist..

Det tenker jeg faktisk en del på, men samtidig så vil jeg ikke gå glipp av den store kjærligeheten fordi jeg er redd for å bli alene når jeg er eldre.. :-)

Anonymous poster hash: 3da97...41a

Skrevet

Er personligheten det kommer ann på.

Min eks var 21 år eldre enn meg, vi holdt sammen i 25 år.

Er nå med en som er 3 år eldre:) 

Anonymous poster hash: 91e28...9ae
Skrevet

Her er det 11 års forskjell, jeg var 23 og han 34 da vi ble sammen og det nærmer seg 10 år... :)

Anonymous poster hash: 1b8db...6e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...