Gå til innhold

Tragisk!!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilige kropper og deilige romper, det hadde de😛

Skrevet

Og hva dreier dette seg om?

Jeg klikker meg ikke inn på noe jeg ikke aner hva er.

Anonymous poster hash: cbfff...ab9
Skrevet

Og hva dreier dette seg om?

Jeg klikker meg ikke inn på noe jeg ikke aner hva er.

Anonymous poster hash: cbfff...ab9

Iggy Azalea og J.Lo i sin nye musikkvideo. De bare rister litt på rompa, ser ikke helt hva som er tragisk med den.
Skrevet

Dem skjuler hvertfall ingen plass at de spiller på sex :D hadde jeg vært rik skulle jeg kjøpt meg en kropp.

Skrevet

Tragisk?? :huh: Deilige romper :D

Anonymous poster hash: 9441d...bc2
Skrevet

Enig. Det var digre og stygge romper. Skjønner ikke hva som skal være deilig med de?

Skrevet

Enig. Det var digre og stygge romper. Skjønner ikke hva som skal være deilig med de?

Bare fordi dine bein er skrudd fast direkte i ryggen så betyr ikke det at det er normalt.

🙊

Anonymous poster hash: 33040...19c

Skrevet

Greit at Jennifer Lopez har sinnsykt bra kropp, men når man kler seg og danser slik når du begynner å nærme deg 50 virker man bare desperat ...

Anonymous poster hash: 0e2b1...29c

Skrevet

Bare fordi dine bein er skrudd fast direkte i ryggen så betyr ikke det at det er normalt.

Ja.......

Skrevet

Fat ass

Anonymous poster hash: d1a4d...ee7

Skrevet

HAHAHAHAHA! Dagens latter!

Anonymous poster hash: e1fd0...453

Skrevet

Ingen tvil om at det er nydelige damer men syns booty'n til Jennifer var litt dissete.

Skrevet

Så fort man nærmere seg 50, så er det gamlehjemmet next? Djeeez! Vi er i 2014 nå, hvis du ikke har kikket på kalendern i det siste? Dagens 40 og 50 åringer er yngre enn forrige dagens bestemødre! Get over it, lille venn. :)

Skrevet

Tragisk.

Anonymous poster hash: 60583...061

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...