GÃ¥ til innhold

Gravid? 😳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor jeg spør her, for jeg vet jo at jeg bare må ta en test for og finne det ut, men er så redd for svaret 😣

Jeg har gått på cerazette i snart 2 år, hadde en pause fra feb til mai da jeg ble så dårlig humør av de, men begynte på igjen da jeg trivdes bedre med og ikke ha mensen. Tidligere hadde jeg kanskje en liten blødning hver 3-4 mnd.

Gjorde en bukplastik 30 april, så har jo ingen planer om flere barn. Men siden jeg begynnte på pillen i mai har jeg ikke hatt en eneste liten blødning, magen er blitt større, jeg har trudd det var hevelse, men det pleide jeg bare ha om kvelden, nå har jeg en liten bulk på magen om morgen å. Den er øm og stinn, men vanskelig for meg og vite om dette er etter bukplastikken eller ikke. Når jeg først begynte og tenke på over ting så har jeg vært veldig humørsyk om dagen. Trøtt, er helt ferdig kl 22.30 i Helgen, og før satt jeg oppe til langt på natt. Men siden vi har pusset opp og drevet på hver dag til seine kvelder har jeg tenkt at det er grunnen.

Har vært på et par fester i det siste, skikkelig klar for en god fest, men mister enten lysta på alkohol eller får vondt i hodet. Oppblåst, mye luft i magen, Ekstra var på lukter, syntes jeg lukter mer selv å 😳 (nedentil)

Merker også noen rare stikninger nederst i magen :/

HÃ¥per vel egentlig bare at dere skal overbevise meg om at jeg ikke er gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingen her som kan overbevise deg om at du ikke er gravid. Det må eventuelt en graviditetstest fortelle deg. Evt. en blodprøve for å sjekke hcg. Uansett om du er redd for å få svaret, så bør du jo finne det ut? For din egen del, og for et evt. barn sin del også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...